شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۵۷۱
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۶

فکرشهر: نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق های رای مشروعیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا دو چندان کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سکینه الماسی افزود: فارغ از اینکه مردم چه کسی را انتخاب کردند حضور سراسر شور مردم ایران در پای صندوق های رای بیانگر پشتیبانی آنان از نظام جمهوری اسلامی است.

وی، با قدردانی از حضور حماسی مردم در روز 29 اردیبهشت اظهار کرد: حضور پرمعنای مردم در پای صندوق های رای بیانگر وجود اتحاد، همدلی و انسجام بین مردم و رهبر معظم انقلاب و آری دوباره به نظام جمهوری اسلامی است.

الماسی تاکید کرد: مسئولان باید قدر این حضور را بدانند و با برنامه ریزی درست و اصولی و کاهش مشکلات مردم ، پاسخ این حضور حماسی را بدهند.

وی یادآور شد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با وجود تبلیغ و تخریب گسترده دشمن برای حضور نیافتن و کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای اما این افتخار برای مردم ایران به ثبت رسید.

الماسی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات و مشارکت بی نظیر مردم بیانگر مردم سالاری واقعی و حاکمیت دموکراسی در ایران است.

وی تاکید کرد: مردم ایران ثابت کردند نسبت به سرنوشت کشور خود بی تفاوت نیستند و پشتیبانی قوی برای نظام جمهوری اسلامی تلقی می شوند.

الماسی با بیان اینکه مردم به وظیفه خود در مقابل نظام عمل کردند، گفت: امروز نوبت مسئولان است که جواب توطئه دشمن و حضور مردم را با عملکرد مثبت خود نشان دهند.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر عمومی ترین دغدغه جامعه اشتغال جوانان است که با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دولت باید با همکاری مجلس برنامه های راهبردی برای برطرف کردن این مشکل تدوین و گام های اساسی بردارد.

این نماینده مجلس بیان کرد: انتظار می رود با همراهی دولت ومجلس آنچه بهترین است برای مردم ایران رقم بخورد زیرا ملت ایران سزاوار بهترینها هستند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر