شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۶۵۷
سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یک خوابگاه ۲۰۰ نفره در دست ساخت است و مجوز یک خوابگاه ۴۰۰ نفره نیز گرفته‌شده است.

محمدمهدی محمدی

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدمهدی محمدی صبح سه‌شنبه در جشنی که به مناسبت هفته خوابگاه‌ها برگزار شد با تبریک هفته خوابگاه‌ها به دانشجویان افزود: هفته خوابگاه‌ها بهانه‌ای است که یادآور شویم دانشجویان به‌عنوان پیشگامان و آینده‌سازان کشور از جایگاه مهم و با ارزشی برخوردارند هستند.

وی افزود: زندگی خوابگاهی به دانشجویان می‌آموزد که چگونه در کنار هم با تعامل تفاهم و محبت زندگی کنند و کاستی‌هایی که در محیط خارج از منزل با آن روبرو می‌شوند را تجربه کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: دانشجویان پیش‌گام در همه جریانات اجتماعی فرهنگی علمی و سازندگی هستند و در راستای همبستگی، تعاون و مشارکت فعالند.

محمدی بیان کرد: دانشجویان در هر مقطع تحصیلی که هستند از موقعیت‌های زندگی بهره وافری ببرند و در یک دست علم و دانش و در دست دیگر معرفت و شناخت و کمال انسانی به‌عنوان الگوهای مؤثر در اجتماع ایفای نقش کنند.

وی به احداث خوابگاه ۲۰۰ نفره پانزده خرداد نیز اشاره کرد و گفت: این خوابگاه در سایت پردیس دانشگاه در حال احداث است و مجوز یک خوابگاه ۴۰۰ نفره نیز گرفته‌شده و به‌زودی کلنگ احداث این خوابگاه به زمین زده خواهد شد.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی ازجمله اجرای موسیقی بانام‌های «رفته» و «من و بارون» توسط دانشجویان کانون موسیقی دانشگاه اجرا شد.

 همچنین برنامه استند آپ کمدی و شعر طنز توسط آقایان پرهه و دادخواه از دانشجویان دانشگاه اجرا شد و بخش هیجان‌انگیز مراسم، اجرای مسابقه خوانندگی بود که با اهدای جوایز همراه بود.

 بخش جذاب دیگر این مراسم اجرای تئاتر توسط کانون تئاتر دانشگاه و پخش کلیپ بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر