شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری:
کد خبر: ۳۳۶۵۹
سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری گفت: خانه امید ویژه بازنشستگان استان بوشهر جانمایی و احداث می‌شود.

بازنشستگی

به گزارش فکرشهر از مهر، نعمت‌الله ایزدی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: صندوق بازنشسته کشوری به یک‌میلیون و ۳۳۰ هزار بازنشسته خدمات‌دهی می‌کند که بیشترین تعداد بازنشسته مربوط به استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، فارس و آذربایجان غربی است.

وی از تلاش برای رسیدگی به مطالبات بازنشستگان و همچنین ساخت خانه امید در استان‌های مختلف به عنوان اولویت مهم اشاره کرد و ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به ساخت خانه امید در پارک‌ها و بوستان‌های مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها می‌کند.

رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری از استقرار پزشک، تجهیزات رفاهی، تفریحی، رایانه و . . . در خانه‌های امید خبر داد و اضافه کرد: در سطح شهرهای کشور تاکنون ۴۰ خانه امید ایجاد شده است که برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی را اجرا می‌کنند.

وی از افزایش تعداد خانه‌های امید در نقاط مختلف کشور در سال جاری خبر داد و افزود: پنج هزار و ۸۰۰ نفر در استان بوشهر تحت پوشش صندوق‌ بازنشسته کشوری هستند و جانمایی ساخت خانه امید در مرکز استان بوشهر در حال انجام است.

ایزدی با اشاره به ایجاد و راه‌اندازی خانه‌های امید به ازای هر پنج هزار نفر بازنشسته تحت پوشش، بیان کرد: خانه‌های امید با زیربنای ۶۰۰ متر مربع ساخته می‌شود که برای ساخت هر خانه امید بین ۸۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به استقبال و استفاده بازنشستگان از خانه‌های امید، اضافه کرد: هزینه‌های ساخت و اجرای برنامه‌های جانبی در خانه امید به عهده صندوق بازنشستگی است که در هر خانه امید دو تا چهار نفر مشغول به کار می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر