شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ ارسالی مخاطبان:
فکرشهر: آیا این که مخابرات به بهانه فیبر نوری و... در حال انحصاری کردن اینترنت است و ما نمی توانیم از شرکت های اینترنتی دیگر استفاده کنیم، دلیل این مساله شده که هر کاری دلشان خواست انجام دهند؟
کد خبر: ۳۶۸۹۴
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: یکی از کابران فکرشهر، با ارسال مطلب زیر نسبت به کم فروشی اینترنت و بد اخلاقی و رفتار خارج عرف یکی از اپراتورهای مخابرات استان بوشهر، گلایه کرده و رسیدگی مسوولین را خواستار شده است.

به گزارش فکرشهر، در متن ارسالی وی آمده:

«در یکی از روستاهای بخش ارم دشتستان زندگی می کنم و در روزهای گذشته قطعی زیاد اینترنت به همراه سرعت پایین داشتم به همین دلیل با پشتیبانی اینترنت مخابرات تماس گرفتم.

 پس از تماس آقای «م» پاسخگویی را بر عهده گرفت و دلایلی که برای این مشکل عنوان می کرد قانع کننده نبود و حتی غیرمنطقی بود که این مسئله باعث ناراحتی من شد. صحبت بین من و پاسخگوی مخابرات ـ آقای م... ـ کمی بالا گرفت و من هم وقتی دیدم روند فایده ای ندارد، تلفن را قطع کردم.

پس از سه ساعت که به خانه برگشتم و می خواستم به اینترنت وصل شوم متوجه شدم که قابلیت اتصال ندارم، مجددا با پشتیبانی تماس گرفته و گفتم که من هم چند روز از زمانم باقی مانده و حجم ترافیکی هم دارم، پس دلیل قطعی چیست؟

پاسخگوی جدید گفت که حساب شما مسدود شده است. دلیل آن را جویا شدم و گفت که آقای م حساب را بسته و ما نمی توانیم آن را باز کنیم و شما فعلا نمی توانید از اینترنت استفاده کنید.

حال مساله این است که ما از هیچ اینترنتی به جز مخابرات نمی توانیم استفاده کنیم و آن هم به این وضعیت قطع و وصلی زیاد و سرعت پایین و هزینه ی بالا... حالا به خاطر یک اعتراض که گفته می شود حق ماست، اینترنتمان را قطع کرده اند! اگر آن آقا از ما ناراحت شده یا به او توهین کرده ایم که می تواند شخصی شکایت کند ولی خودش قاضی شده و حکم داده و اجرا کرده و اینترنت ما را از مرکز مسدود کرده، این کار چرا باید انجام شود؟ آن هم در اعتراض به وضعیت سرعت کم و قطع و وصل زیاد و هزینه ی زیاد و کم فروشی اینترنت و... 

اگر من حرفی زده یا کاری کرده ام، مکالمات و تماس ما به گفته خود پشتیبانی ضبط می شود و جای شکایت دارد و مخابرات می تواند اقداماتی انجام دهد؛ و این دلیل نمی شود که اینترنت من توسط یک اپراتور قطع گردد.

آیا این که مخابرات به بهانه فیبر نوری و... در حال انحصاری کردن اینترنت است و ما نمی توانیم از شرکت های اینترنتی دیگر استفاده کنیم، دلیل این مساله شده که هر کاری دلشان خواست انجام دهند؟

واقعا از مسوولین محترم خواستار رسیدگی هستم.»

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷
در خصوص مخابرات و انحصاری کردن و مسائل مربوط به کم فروشی جدیت بخرج بدید فقط تنبیه یک کارمند چیزی رو درست نمی کنه مردم شهر برازجان منتظر اقدام و پیگیری و پاسخ مسئول مربوط در خصوص کم فروشی و قطعی  مخابرات و سایر شرکت های توزیع اینترنت هستند.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر