جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر؛
فکرشهر: در نشست امروز - یکشنبه - بالاخره، شورای پنجم شهر برازجان، تکلیف شهردار این شهر را مشخص و محمد حسن محمدی را با هفت رأی موافق به عنوان شهردار انتخاب کرد...
کد خبر: ۳۶۹۲۲
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: محمد حسن محمدی، شهردار فعلی برازجان در سمت خود ابقا شد.

به گزارش فکرشهر، در نشست امروز - یکشنبه، 5 شهریورماه 96 - بالاخره، شورای پنجم شهر برازجان، تکلیف شهردار این شهر را مشخص و محمد حسن محمدی را با هفت رأی موافق به عنوان شهردار انتخاب کرد.

در این نشست، وی تا صدور حکم نهایی و انجام تشریفات قانونی، به عنوان سرپرست شهرداری نیز تعیین گردید.

پیش از این شورای پنجم، از بین ده ها گزینه ای که روی میز داشته، به 4 گزینه ی نهایی رسیده بوده است.

مهدی اعتمادی ـ معاون مالی اسبق شهرداری بوشهر، غلامحسین گورکی ـ استاد دانشگاه ـ امان اله شبانکاره ـ آشنا به امور عمرانی و  محمدحسن محمدی، شهردار فعلی، از گزینه های شهرداری برازجان  بودند.

به گزارش فکرشهر، محمدحسن محمدی در زمان شهرداری احمدی، سمت معاون عمرانی را بر عهده داشت و به عنوان کارشناس شهرسازی مشغول به فعالیت بود، 28 اسفند سال گذشته ـ 95 ـ با 6 رای موافق به عنوان شهردار برازجان انتخاب شد و در فروردین ماه 96 رسما کار خود را به عنوان شهردار برازجان آغاز کرد که تاکنون ادامه یافته است.

نظرات بینندگان
اگر من شهردار بودم
|
-
|
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸
من اگر شهردار بودم، در شهر راه می افتادم و از بام تا شام در محله ها میگشتم و گوش و دمب و دمبه ی هر چه بز و گوسفند بیکاره و سرگردان را که همینجور مثل گاو سرشان را پائین انداخته و در شهر و محله ها ولو میشوند و پرسه میزنند و مفت و مجانی حریصانه به خوردن لاستک و پلاستیک و زباله های رها شده در شهر مشغولند، می بریدم و کف دست شان ( سمب شان) میگذاشتم و با جوالدوز لاستیک و تایر همه ی تریلرها و ماشین های سنگین گازائیل سوز ی را که بی قانون و حساب، در شهر برای خودشان جا خوش کرده اند و کوچه محله های شهر را عین ملک و ارث بابا شان گاراژ و پارکینگ و محل تعویض روعن ولاستیک و ریختن بنزین خودشان ساخته اند و... ، پنچر میکردم و یواشکی تابلو کی بود کی بود، من نبودم را در طول مسیر همان دره جلو ساختمان شهرداری نصب میکردم؛ یعنی درست همان جائی که در سوراخ ها و شکاف دیواره هایش عین غار و اشکفت غول یک چشم، روز روشن و صبح پگاه، دور از چشم شهرداری و جلو چشم همه و با بی خیالی و با راحت طلبی، زباله های بی زبان را به آتش می کشند که دودش به چشم شهر میرود
شهروند خارج از مجدوده
|
-
|
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
شهرداران شهردار چه قسمت ها و نواحی شهر هستند؟ جاهائی از محله های شهر انگار خارج از مجدوده شهرداری، و در حوزه شهری و شهرداری نیستند!
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر