شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته رطوبت هوا در جزیره خارگ به 93 درصد و گرما در شهر برازجان به 47 درجه سانتیگراد رسید...
کد خبر: ۳۷۰۴۷
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته رطوبت هوا در جزیره خارگ به 93 درصد و گرما در شهر برازجان به 47 درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع خدایی افزود: در مدت یاد شده دمای هوا در عسلویه، اهرم و خورموج نیز به 43،44 و 41 درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته میزان رطوبت هوا در عسلویه و بوشهر نیز به ترتیب 84 و 80 درصد بود.

شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت عسلویه با 27 درجه سانتیگراد و برازجان با 7 درصد به ترتیب کمترین میزان دما و رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های پیش یابی جوی و دریایی استان بوشهر نشان دهنده آرامش نسبی وضعیت جوی و دریایی استان در امروز و فرداست.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود در ساعت هایی از بعد از ظهر اندکی به سرعت وزش باد در استان بوشهر افزوده شود.

شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت 8تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در ساعت هایی از بعد از ظهر تا 34 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

شفیع خدایی ادامه داد: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: فردا زمان مد اول دریا ساعت 01:52 بامداد، جزر اول 09:28، مد دوم 14:05 و جزر دوم دریا در ساعت 19:10 دقیقه خواهد بود.

جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با 20 هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است.

شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر