جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۱۴۳
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در چند سال اخیر با اقدامات صورت گرفته و تزریق اعتبارات لازم زیر ساخت های برق شهرستان تقویت یافته و در فصل تابستان مشکل خاموشی به حداقل رسیده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو ظهر پنج شنبه در نشست با زنان و جوانان شهرستان دشتی اظهار داشت: در فصل تابستان امسال بدلیل اقدامات مطلوبی که در سطح شهرستان افتاد با کمترین مشکل مواجه بودیم.

وی افزود: در دولت یازدهم با اقدامات و تلاش های صورت گرفته پروژه های خوبی در حوزه تقویت منابع آب و برق شروع و پروژه های نیمه تمام نیز تکمیل  و به بهره برداری رسید.

مهرجو یادآور شد: مسیر جامعه رو به رشد است و در این مسیر رو به رشد نقش مردم نیز تاثیر گذار و مهم است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه زیر ساخت ها وظیفه حاکمیت است، افزود: علاوه بر زیر ساخت ها عمرانی زیر ساخت های حوزه ورزش نیز در شهرستان تقویت و سرانه فضاهای ورزشی سه برابر رشد یافته است.

مهرجو به اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: در چهار سال گذشته ۲۵۱ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی در سطح شهرستان اختصاص داده شد که از این مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و آلایندگی به شهرداریها و دهیاریها شهرستان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش های جدی شهرستان آب است، یادآور شد:  در راستای صیانت از اشتغال بخش کشاورزی و تقویت سفره های زیر زمینی احداث سازه های آبی در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته که در این مدت چندین سازه اجرا و افتتاح شده است که آخرین آن طرح آبخیز داری چاهگاه بوده که برای اجرای آن ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و حوزه های کردلان، گزدراز و باغان نیز در دست اجرا است.

مهرجو گفت: در کنار این سازه ها نیز اجرای دو سد بزرگ باغان و دشت پلنگ و بند قیز قلعه نیز در دست اجرا است .

وی یادآور شد: علی رغم همه محدودیت ها و کمبود منابع تلاش شد پروژه هایی در سطح شهرستان اجرا شود که رویکرد توسعه ای داشته باشد و به عنوان پیشران و تحرک توسعه باشد.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم اقدامات مطلوبی در همه بخش ها بویژه راه، بهداشت، کشاورزی و غیره صورت گرفته به طوری که در این مدت ۵۲۰ میلیارد ریال در بخش راهها و ۳۶۰ میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان هزینه شد.

وی یادآور شد: شهرستان دارای ۱۵۰کلاس فرسوده و ۵۰ کلاس کمبود بوده که در این مدت بخش زیادی از کلاس ها نوسازی شدند و تا پایان سال نیز ۵۷ کلاس درس جدید احداث می شود که در همین هفته عملیات اجرایی دو مدرسه آغاز شده است.

مهرجو تصریح کرد: به موازات اجرای طرحهای عمرانی از کارهای فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان نیز غافل نشده ایم و در این مدت کارها و طرح های خوبی اجرا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر