جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۳۴
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: نیروی انتظامی استان بوشهر در پی انتقاد و درخواست یکی از هم استانی ها پیرامون عملکرد پلیس راهور استان، جوابیه ای را برای  «فکرشهر» ارسال کرده است.

به گزارش فکرشهر، متن مطلب ارسالی به شرح زیر است:

 «اطلاعیه نیروی انتظامی در خصوص  انتقاد از عملکرد پلیس راه استان " توسط یکی از کانال های پرمخاطب در فضای مجازی. 
 
 در رابطه با خبر درج شده در کانال پرمخاطب خبري "فکر شهر"  به استحضار هم استانی های محترم می رساند، با تلاش کارکنان پليس راه استان بوشهر در زمينه کنترل و برخورد با تخلفات رانندگي به منظور مهار و پيشگيري و کاهش تصادفات، در 5 ماهه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل آمار برخورد با تخلفات رانندگي 3 درصد و آمار برخورد با تخلفات حادثه ساز، به ميزان 5 درصد افزايش داشته که به تبع آن آمار تلفات ناشي از تصادفات نيز 16 درصد کاهش داشته است. 
 از طرفي کارکنان زحمتکش پليس راه استان به صورت شبانه روزي در سطح محورهاي استان حضور داشته و ضمن گشت زني و استقرار در نقاط پرتردد و حادثه خيز، نسبت به کنترل عبور و مرور و برخورد با تخلفات رانندگي در جهت برقراري نظم و امنيت تردد خودروها اقدام مي کنند. که آمارهاي فوق بيانگر اين موضوع مي باشد. 

ضمن اينکه انجام اقدامات فرهنگي و آموزشي نيز از اولويت ها و وظايف پليس راه استان بوده که همچنان در کنار پوشش محورها و برخورد با تخلفات، در دستور کار پليس راه بوده و خواهد بود.  
بديهي است پيشگيري از تصادفات رانندگي علاوه بر اقدامات پليس راه مستلزم  همکاری رانندگان، هماهنگي و همکاري کليه دستگاه هاي مرتبط در امر ترافيک و آموزش مي باشد که اميد است با تدابير کلیه مسئولان مربوطه روزبه روز شاهد ارتقاء فرهنگ ترافيک ( رانندگان ) و کيفيت راه و وسايل نقليه و کاهش حوادث رانندگي باشيم.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر