جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، عیسی کلانتری که ریاست محیط زیست کشور در دولت دوازدهم را عهده دار شده، با پذیرش استعفای مدیرکل محیط زیست استان بوشهر، دومین تغییر در میان مدیران استانی سازمان حفاظت محیط زیست را رقم زده است...
کد خبر: ۳۷۳۴۰
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷

فکرشهر: استعفای حسین دلشب  از سوی رییس کشوری این سازمان پذیرفته شد تا یک بانو، سرپرست اداره کل محیط زیست استان بوشهر شود.

به گزارش فکرشهر، عیسی کلانتری که ریاست محیط زیست کشور در دولت دوازدهم را عهده دار شده، با پذیرش استعفای مدیرکل محیط زیست استان بوشهر، دومین تغییر در میان مدیران استانی سازمان حفاظت محیط زیست را رقم زده است.

بر اساس این گزارش، پس از پذیرش این استعفای ناگهانی که در استان بوشهر حاشیه هایی را نیز به همراه داشته، فریبا دهقان با حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس به سمت سرپرست اداره کل محیط زیست استان بوشهر منصوب شد.

فریبا دهقان دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی - محیط زیست از دانشگاه علوم و تحقیقات اهواز و کارشناس مسئول آب و خاک، دبیر شورای پژوهشی و معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر است.

حسین دلشب نیز که کارنامه قابل قبولی در حمایت از تشکل های مردم نهاد در این استان داشت، اسفندماه 92 با حکم معصومه ابتکار به عنوان مدیرکل محیط زیست استان بوشهر جانشین اصغر مطهری شده بود. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر