جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مهدی یوسفی، مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس، در بخشنامه ای که به تازگی ابلاغ کرده، خواسته است از اين پس در ارسال ليست كارجويان به شركت ها و تاسيسات پارس جنوبي، زنان در شرايط برابر با آقايان معرفي شوند...
کد خبر: ۳۷۳۴۱
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳

فکرشهر: مهدی یوسفی، مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس، در بخشنامه ای که به تازگی ابلاغ کرده، خواسته است از اين پس در ارسال ليست كارجويان به شركت ها و تاسيسات پارس جنوبي، زنان در شرايط برابر با آقايان معرفي شوند.

به گزارش فکرشهر، مهندس یوسفی با صدور ابلاغیه ای از مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس خواسته که با فراهم اوردن شرایط و معرفی نیروهای جویای کار به تاسیسات با رعایت عدم تبعیض جنسیتی، شرایط برابر را برای اشتغال بانوان با اقایان در تاسیسات پارس جنوبی هموار سازد.

در بخشی از ابلاغیه صادره از مدیرعامل منطقه ویژه پارس خطاب به مدیریت کار و خدمات اشتغال آمده است:

«نظر به إسناد بالا دستی، تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های شفاف دولت جمهوری اسلامی و ابلاغیه مقام عالی وزارت تاکید می گردد؛ در کلیه موارد جذب در پارس جنوبی (به استثنای اشتغال در سمت های اقماری و سکوهای دریایی) همه شرکت ها و پیمانکاران موظف هستند شرایط برابری را برای بانوان در جذب لحاظ نمایند.»

 یوسفی در این ابلاغیه مدیریت کار و خدمات اشتغال را موظف کرده است لیست کارجویان  را بدون هرگونه تبعیض جنسیتی و در شرایط برابر به شرکت ها اعلام نماید.

وی در این ابلاغیه این اداره را موظف نموده نتایج اقدامات این حوزه را بصورت ماهیانه اعلام نماید.

پارس جنوبی در استان بوشهر یکی از مهم ترین مراکز حوزه کار و اشتغال کشور محسوب می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر