جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۳۸۰
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهربا اشاره به اینکه اجرای طرح‌های عمران و آبادانی در شهر بوشهر افزایش یافته است گفت: شهر بوشهر در روند تحول و توسعه چشمگیری قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست با شهردار و معاونان شهرداری بوشهر با قدردانی از خدمات شهرداری بوشهر در راستای تحقق مطالبات مردم اظهار داشت: شهرداری در میان دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی بیشترین مراجعه کننده دارد که به نوعی مطالبات مردم متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه تحول چشمگیری در عمران و آبادانی بوشهر ایجاد شده است گفت: خدمات شهرداری و سازمان‌های وابسته از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بوشهر در خدمت‌رسانی به مردم قابل تقدیر و ستایش است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه شهر بوشهر در روند تحول و توسعه چشمگیری قرار گرفته است خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های عمران و آبادانی در شهر بوشهر افزایش یافته چراکه وقتی خدمات شهرداری بوشهر بررسی می‌شود، به آینده شهر امیدوار می‌شویم  به‌گونه‌ای که مجموعه شهرداری با مدیریت صحیح، بهترین عملکرد خود را در سطح جامعه نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در عرصه عمران و آبادانی تا مسائل فرهنگی، مجموعه شهرداری عملکرد مثبتی داشته گفت: اجرای این طرح‌ها سبب تحق مطالبات مردم بوشهر شده تا جایی که می‌توان آثار رضایت را در مردم مشاهده کرد.

سردار رزمجو با بیان اینکه  همکاری مجموعه سپاه برای برنامه‌ها و طرح‌های مورد نظر امری مهم و ضروری است  تصریح کرد: کلید شهر در دستان شهردار و همکارانش است و در عرصه زیباسازی شهری، ساخت و نصب اِلمان‌ها، ساماندهی تابلوها و بیلبوردهای سطح شهر، آسفالت خیابان‌ها، سنگفرش معابر و در کل عمران شهری، چهره شهر بوشهر در عرصه‌های مختلف درخشان شده است.

وی با تاکید بر این‌که هم‌اکنون فضای تلاش و فعالیت، انجام کارهای عمرانی و فرهنگی و تکریم ارباب رجوع بر مجموعه شهرداری حاکم است، خاطرنشان کرد: خدمات شهرداری بوشهر در رسیدگی به مشکلات مردم قابل ستایش است چراکه احترام خاصی به مردم گذاشته می‌شود که این ستودنی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه می‌توان از ظاهر شهربوشهر توسعه و پیشرفت را مشاهده کرد افزود: هر چند اجرای کارهای بزرگ، نمی‌تواند بی‌عیب باشد اما همین که شهرداری قدم‌های محکم و بلندی در این زمینه برداشته، قابل تقدیر و قابل لمس است.

سردار رزمجو، ضمن تبریک ابقای میگلی‌نژاد در سمت شهرداری بندر بوشهر، بیان کرد: از مجموعه فرهنگی شهرداری که انصافا تعامل بسیار خوبی با مجموعه سپاه و دیگر سازمان‌ها در مباحث تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی و دیگر مسائل دارند،تقدیر و تشکر می‌‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر