جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ظهر چهارشنبه رخ داد؛
فکرشهر:  پست بانک روستای «گاهی» در بخش دلوار شهرستان تنگستان استان بوشهر ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ـ 22 شهریورماه 96 ـ مورد سرقت مسلحانه  قرار گرفت...
کد خبر: ۳۷۴۸۷
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴

فکرشهر:  پست بانک روستای «گاهی» در بخش دلوار شهرستان تنگستان استان بوشهر ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ـ 22 شهریورماه 96 ـ مورد سرقت مسلحانه  قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر، فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان پس از وقوع این سرقت، از تلاش پلیس برای دستگیری عاملان خبر داد و گفت: در پی اعلام وقوع  سرقت مسلحانه از پست بانک روستای گاهی شهرستان تنگستان، ماموران پلیس بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: با بررسی ماموران انتظامی مشخص شد حدود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز دو نفر سارق مسلح با ورود به پست بانک روستای گاهی و تهدید کارمند بانک مبلغ تقریبی ۴ میلیون تومان را به سرقت برده و با یک دستگاه پژو ۴۰۵ از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با بیان اینکه در این بانک یک نفر کارمند زن فعالیت داشته است گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: پلیس با انجام اقدامات فنی و بررسی فیلم دوربین‌های مدار بسته بانک و سرنخ‌های احتمالی با تمام امکانات به دنبال شناسایی و دستگیری سارقین است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر