جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۳۳
سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

فکرشهر: عضوکمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: روند بکارگیری نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز ساماندهی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکینه الماسی صبح سه‌شنبه در نشست هم اندیشی اشتغال نیروهای بومی در پروژه های پارس جنوبی اظهار داشت: اشتغال به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم مطرح است و باید در این راستا حرکت شود.

وی با اشاره به ساماندهی روند بکارگیری نیروهای بومی در تاسیسات و صنایع نفت و گاز تصریح کرد: تلاش سازمان منطقه ویژه پارس و ما ارتقای شرایط اشتغال نیروهای بومی در پروژه‌های پارس جنوبی است.

نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه برای اولین بار در دو دهه گذشته در این خصوص به یک پایه مشخص رسیده‌ایم.

الماسی تصریح کرد: البته باید تلاش کنیم که سهم مردم منطقه در بستر قانونی و منطقی آن روز به روز بهتر و بیشتر شود.

بهبود اشتغال بومی‌ها در پارس جنوبی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور بهبود وضعیت اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی صورت گرفته است.

مهدی یوسفی از توانمندسازی جوانان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: درصد سهم نیروهای بومی پارس جنوبی نسبت به سال‌های قبل بهبود یافته است و در بسیاری از پروژه‌های سهم بالایی برای استان در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان
کارمند وزارت کشور
|
-
|
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
خانم  الماسی میگه بعد از دو دهه بهبود پیدا کرده بهبودیش روخودمتون عرض میکنم اول اینکه ریس منطقه ویژه ازشیراز اوردند وبومی نیستش دوم اینکه مهاجرت مردم شیراز به دلیل کار در منطقه بی سابقه بوده وحتی برخی از روستاها به دلیل جمعیت بالا تبدیل به شهر شدند ودراخراینکه باپارتی که در قسمت های مدیریتی دارند برای رسمی شدن میرند بخشداریها وفرمانداریها ودراینجا هم متاسفانه به دلیل سفارش فلان آقا ومدیر نامه بومی بودن میگیرندوراحت میرند سرکار وانوقت که جوانان مابومی هستندبهشون میگن براتون کارنیست این رو خودم از نزدیک دیدم وشاهد هستم 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر