شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۳۸۰۰۲
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ایجاد امنیت پایدار با مشارکت مردم امکان‌پذیر است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار خلیل واعظی صبح دوشنبه در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار بوشهر اظهار داشت: دستیابی به امنیت پایدار نیازمند همکاری و تعامل و همراهی همه نهادها و دستگاه‌ها است و مردم نقش مهمی در این امنیت دارند.

وی با اشاره به همکاری پلیس و شهرداری در ایجاد امنیت، آسایش و رفاه مردم، خاطرنشان کرد: شهرداری در ایجاد زندگی راحت برای مردم نقش بسیار مهمی بر عهده دارد و شوراها نیز انتقال‌دهنده افکار و نظرات مردم هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در شورای شهر بوشهر، تصریح کرد: این شورا ترکیبی از ورزشکار، استاد، کارشناس و . . . است که می‌تواند مجموعه موفقی را برای ارائه خدمات مناسب به مردم تشکیل دهد.

وی به وظایف نیروی انتظامی در زمینه حفظ جان، مال و آبروی مردم اشاره کرد و ادامه داد: در بسیاری از موارد نیازمند کار فرهنگی هستیم و این موضوع زمینه مشترک کار نیروی انتظامی و شهرداری است.

سردار واعظی بیان کرد: بسیاری از مسائل فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که می‌توان با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی آنها را حل کرد، از جمله ارتقاء خدمات شهری به مردم، و یا برخورد با اشخاصی که قوانین موضوعه را رعایت نمی‌کنند.

همکاری شهرداری و نیروی انتظامی

شهردار بوشهر نیز در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی استان و کارکنان خدوم این مجموعه بیان داشت: امینت جامعه در گرو تلاش بی وقفه ناجا است، و نقش بی بدیل نیروی انتظامی در تامین امنیت بر هیچکس پوشیده نیست.

غلامعلی میگلی‌نژاد افزود: نیروی انتظامی زینت بخش جامعه است و وظیفه همه آحاد جامعه و سازمان ها است که همکاری خوبی در اجرای ماموریت های نیروی انتظامی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر