شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۱۶۹
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از ارایه خدمات مشاوره پزشکی و سلامت ویژه سالمندان در سطح شهر برازجان به مناسبت «هفته تکریم سالمندان» خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مهندس ماریا خویش دوست ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های این شبکه در هفته سالمندان اظهار داشت: امسال نیز در راستای تکریم سالمندان و توجه ویژه به نقش اجتماعی این قشر از جامعه برنامه‌های مختلف و متنوعی را پیش‌بینی کرده‌ایم که در روستاها، بوستان‌ها، مراکز فرهنگی و مذهبی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این هفته پایگاه‌های سلامت مختلفی در سایر شهرهای شهرستان برپاشده است که مشاوره‌های پزشکی، روان‌شناسی، تغذیه، مراقبت‌های بهداشتی نظیر وزن و فشارخون و خدمات دندانپزشکی به سالمندان ارایه می‌شود.

مهندس ماریا خویش دوست خاطرنشان کرد: ما امیدواریم بتوانیم این خدمات را در تمامی مناطق به‌خصوص مناطق صعب‌العبور و دور از دسترس ارایه دهیم و با توجه به طرح تحول نظام سلامت و ارائه خدمات نوین به سالمندان، اطلاع‌رسانی و آموزش به این قشر در اولویت قرارگرفته است.

گفتنی است بااطلاع رسانی که توسط شبکه بهداشت و درمان در خصوص برپای ایستگاه سلامت ویژه سالمندان انجام شد تعداد زیادی از سالمندان بازنشسته شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش‌وپرورش شهر برازجان از خدمات سلامتی که در این ایستگاه ارایه می‌شد، بهره‌مند شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر