جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۵۶۴
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۰

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: مردم سراسر استان باید به امکانات سلامت بطور عادلانه دسترسی داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سعید کشمیری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت ودرمان و بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرستان گناوه اظهار داشت: در هر کار مدیریتی و در هر مقطعی که بخواهیم کاری را  آغاز کنیم همواره باید این سوالات را که کجا بودیم، کجا هستیم و به کجا می رویم را مدنظر بگیریم و این مهم باید سرلوحه کار مدیریتی هر مدیری باشد.

رئیس رانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: در شبکه بهداشت و درمان شهرستان  گناوه بزرگانی گمنام خدمات بسیار زیادی را به یادگار گذاشتند و ما هم با تلاش خود ادامه دهنده راه آنها خواهیم بود.

وی گفت: این رفتن ها و آمدن ها و تودیع و معارفه خیلی مهم نیست و  آنچه مهم است پیشرفت در کارها و خدماتی است  که باید ارائه شود، همچنین کیفیت زندگی و خدماتی که ما باید به مردم ارائه دهیم افزایش یابد.

کشمیری اظهار داشت: مشکلات و کمبودها همواره وجود دارد و کسی منکر مشکلات و کمبودها  نیست ولی ما باید تمام تلاش خود را بکار بریم تا عدالت را اجرا کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: عدالت به معنای این نیست که در همه جا امکانات یکسان وجود داشته باشد، بلکه عدالت به این معنای این است که دسترسی به امکانات برای همه مردم و شهروندان میسر شود به این صورت که ما باید این کار را تثبیت کنیم و این مسئله تعریف شده است که ما باید مطابق قوانین موجود اقدام کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: برای من نگاه متفاوتی بین شهرستان‌ها مختلف وجود ندارد و همه را یکسان می‌بینم چون عدالت نیست که فردی بگوید من با نگاه ویژه به یک شهرستان نگاه می‌کنم،  هیچ تفاوتی برای هیچ کدام از ما بین شهرستان‌های استان وجود ندارد و ما در جایگاهی که هستیم باید کل مجموعه خود را مدنظر بگیریم.

وی درباره مدیران جدید شبکه بهداشت و بیمارستان امیرالمونین(ع) گناوه گفت: مهندس جلالپور از مدیران مبتکر  و مهندس بازیاری از مدیران قدیمی و موفق شهرستان ها و استان بودند، که تصمیم گرفتیم از توانایی های آنها در این شهرستان استفاده کنیم و ان شاالله شاهد تغییرات خوبی باشیم.
 
کشمیری اظهار داشت: ما در سیستم به خانواده بهداشت و درمان در خیلی از موارد بدهکاریم و آنها بسیار صبور و بزرگوار هستند و ما از همین جا از تلاش و کمک  همه تقدیر و تشکر می کنم  ابعاد خدمات آنها بسیار زیاد است و امیدوارم که همه با هم بتوانیم شرایط خوبی هم برای مردم و هم برای کارکنان فراهم کنیم.

وی خطاب به مدیران جدید عنوان داشت: مردم گناوه افراد خوب، مهربان و عزیز و لایق بهترین ها هستند پسشما مدیران نیز  ادامه دهنده راه دکتر زکی زاده باشید که ایشان در زمان مدیریت خود آثار خوبی را به جای گذاشتند.

امام جمعه گناوه نیز  گفت: از انتخاب دکتر کشمیری به عنوان ریاست دانشگاه بسیار خوشخال شدیم و آرزوی توفیق برای ایشان داریم.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی با تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های دکتر زکی زاده و تبریک به مهندس بازیاری  و مهندس جلالپور  در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امیر المومنین(ع)  گناوه گفت: این دو انتصاب جدید را به فال نیک گرفته و امیدواریم که با تجربه مدیریتی مدیران جدید  و با تعامل بیشتر  مسئولان و مردم مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شوند.

در این مراسم از خدمات ارزنده علی زکی زاده تقدیر شد  و محمد بازیاری به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه منصوب شد. همچنین از جواد طاهری که با حفظ سمت سرپرست بیمارستان امیر المونین(ع) بود تقدیر و شهرام جلال پور بعنوان سرپرست جدید بیمارستان امیرالمونین(ع) منصوب شد.

پیش از این بازیاری ریاست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان را بر عهده داشته و شهرام جلالپور که اصالتا گناوه ای است از مدیران سابق بیمارستان خلیج فارس استان بوشهر بوده است.

در این مراسم سید علی پاکنژاد فرماندار شهرستان گناوه، اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه، بیژنی معاون توسعه و منابع انسانی، خواجه‌ئیان معاونت بهداشتی، دارابی مشاور اجرایی و قائم مقام ریاست دانشگاه، معاونت درمان، احمدی مدیر حراست، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و بر خی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر