جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۵۹۸
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

فکرشهر:  فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف بیش از ۱۲۰ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق طی ۷ ماهه سال جاری در محور های این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ سید جواد رضوی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف سه میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید صلاحی درحین کنترل وسائط نقلیه عبوری یک دستگاه تریلرسردخانه ای را متوقف کردند.  

وی افزود: با بررسی‌های دقیق و کارشناسی مأموران انتظامی و تخلیه کانتینر توقیفی انواع کالای قاچاق شامل ۲۰ کارتن انواع پوشاک، ۲۵ کارتن کیف، ۴ کارتن لوازم وتجهیزات دکوری و ۹ کارتن مواد غذائی که بطور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: در همین راستا راننده تریلر دستگیر و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مراجع قانونی شد.

سرهنگ رضوی در ادامه از توقیف بیش از  ۱۲۰ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق طی ۷ ماهه سال جاری در محورهای شهرستان دشتستان خبر داد.

وی گفت: باتوجه به حمل قاچاق توسط خودروهای شوتی و وقوع چندین فقره تصادف در محور های کلمه،بوشکان و تنگ ارم و نارضایتی شهروندان عزیز در این زمینه، کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف خودروهای شوتی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و انجام ایست بازرسی‌های موقت و گشت زنی عوامل انتظامی در محورهای کلمه و تنگ ارم طی هفت ماهه گذشته بیش از  ۱۲۰ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق(شوتی) توقیف شدند که این تعداد توقیف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ رضوی بر ادامه برخورد قاطع و قانونی با خودروهای شوتی تاکید و از همکاری شهروندان عزیز  با پلیس در این خصوص تقدیر کرد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر