جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی پیامی موفقیت هفته نامه به فکرشهر و روزنامه پیام عسلویه را در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تبریک گفت...
کد خبر: ۳۸۷۱۶
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی پیامی موفقیت هفته نامه به فکرشهر و روزنامه پیام عسلویه را در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تبریک گفت.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در متن پیام حمیده ماحوزی آمده است:

گردهمایی بزرگ فرهنگ اصحاب رسانه در قالب بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با تلاش مجدانه مجموعة معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران مسئول روزنامه ها، خبرگزاری ها، نشریات، مجلات و همة خبرنگاران و روزنامه نگاران و دست اندرکاران این عرصه با شور و پویایی مضاعف نسبت به سالهای اخیر برگزار شد که با استقبال بی نظیری مواجه شد.
بدون شک امروز مطبوعات و رسانه ها در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری نقش بزرگی را به عهده دارند و مطمئن ترین و بهترین وسایل ارتباط جمعی جهت دسترسی به اطلاعات می باشند. 
اینجانب ضمن تبریک به همه مدیران، خبرنگاران، پرسنل و هیات تحریریه روزنامه پیام عسلویه و هفته نامه به فکر شهر، توفیقات روزافزون آن مجموعه های فرهنگی را از پروردگار آرزومندم.

در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، غرفه هفته نامه ی «به فکرشهر» به عنوان یکی از غرفه های فعال معرفی شد.

نظرات بینندگان
فکر شهر نشریه ای بالنسبه وزین
|
-
|
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
بنظر من فکر شهر با وجود کم سابقه بودن و تازه کار بودن ، از وزین ترین و کم «تنگ نظر»ترین نشریه محلی از میان نشریات حال حاضر شهرستان دشتستان است
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر