جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۸۷۴۱
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: با اجرای پروژه‌های در دست اجرا، زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان عسلویه توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، جاسم زارعی در حاشیه بازدید فرماندار از پروژه‌های بهداشتی درمانی شهرستان عسلویه گفت: در شهرستان عسلویه علاوه بر اجرای خدمات نوین سلامت و خریداری آمبولانس‌های با تخت ویژه و کلینیک‌های دندانپزشکی سیار، عملیات احداث پروژه‌های متعدد بهداشتی، درمانی و اورژانس در این شهرستان نیز آغاز شده است.

زارعی افزود: عملیات اجرائی ۲ پروژه خانه بهداشت روستایی که در هفته سلامت سال جاری آغاز شد هم‌اکنون پیشرفت ۵۰ درصدی، پروژه کلینیک دهان و دندان با پیشرفت ۸۰ درصدی و پایگاه اورژانس جاده‌ای چاه مبارک پیشرفت فیزیکی۴۰درصدی دارند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین پروژه حوزه سلامت شهرستان نیز ساختمان مرکز بهداشت است که تاکنون بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

زارعی افزود: در سال جاری نیز با تعامل خوب و حمایت فرماندار محترم و مسئولین دانشگاه مقرر شد تا مبلغی از اعتبارات تملک دارائی و معادل آن نیز توسط دانشگاه برای تسریع در انجام پروژه‌های بهداشتی درمانی شهرستان تخصیص یابد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه  گفت: تاکنون ۳ خانه بهداشت، ۴ واحد مسکونی پزشک و کارکنان بازسازی و مرمت‌شده و تمامی خانه‌های بهداشت نیز بر اساس مصوبات استانداردسازی تجهیز شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورت تخصیص به‌موقع اعتبارات با حمایت‌های مسئولان شهرستانی و دانشگاهی شاهد افتتاح پروژه کلینیک دهان و دندان شهرستان در دهه فجر سال جاری باشیم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر