جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ با پیگیری رییس کمیسیون بانوان و جوانان شورای شهر:
کد خبر: ۳۸۷۵۰
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

فکرشهر: جلسه کمیسیون امور بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان با حضور اعضا برگزار شد.

 به گزارش فکرشهر، سیده خدیجه حسینی در ابتدای جلسه خبر افتتاح دفتر صدا و سیما در برازجان طی روزهای آینده را اعلام داشت و گفت: برای رسیدن به این مهم پیگیری هایی از طرف فرماندار، شورای اسلامی شهر، اداره راه و شهرسازی و شهرداری نیز صورت گرفته است. 

رئیس کمیسیون بانوان و جوانان راه اندازی دفتر صداوسیما را حاصل رایزنی های متعدد با حسین ناظر، مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر درتاریخ یازدهم مرداد ماه امسال اعلام و تاکید کرد: این کمیسیون با تمام توان خود تا رسیدن به نتیجه این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

حسینی به اخذ مجوز برگزاری کلاسهای آموزشی رایگان جهت توانمندسازی دختران دیار خود درمدارس نیز اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی، اسلامی با هدف ترویج عفاف و حجاب و برگزاری کلاس آموزشی پرده کریستال و لوستر را از برنامه های آتی این کمیسیون برشمرد.

وی برپایی موکب کمیسیون بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت شهادت امام رضا (ع ) در مراسم پیاده رویی بزرگ ولایت را از برنامه های پیش روی این کمیسیون اعلام کرد.

حسینی در پایان گفت: اکنون به جرات می توانیم ادعا کنیم جزو فعال ترین کمیسیون های شوراهای اسلامی شهر در استان بوشهر هستیم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر