شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۸۰۲
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی از نیروهای نیمه ماهر و ماهر استان استفاده خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرسول کازرونی در نشست با مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: آموزش مهارت های لازم به نیروهای جویای کار از اهداف مهم سازمان فنی و حرفه‌ای است که با جدیت آن را دنبال می کنیم.

وی افزود:در حال حاضر ۱۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان فعال است که در رشته های و فنون مختلف به جوانان آموزش می دهند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر از بکارگیری نیروهای نیمه ماهر و ماهر آموزش دیده استان در ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و افزود: طبق گفته مدیران سازمان انرژی اتمی، این موضوع در قرارداد فی مابین ایران و روسیه نیز آمده است.

کازرونی از تبدیل وضعیت مربیان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد و افزود: در تبدیل وضعیت مربیان قراردادی و پرداخت حقوق و مزایای بروز آنها از استان‌های پیشتاز کشور هستیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به تفاهم نامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با نهادهای مختلف اظهار داشت: بیش از ۵۰ تفاهم نامه کاری با نهادهای مختلف برای آموزش و بکارگیری نیروهای آموزش دیده سازمان امضاء شده که حوزه نفت و گاز و نیروگاه اتمی سرآمد آنها هستند.

وی ادامه داد: انشاءالله جوانان عزیز استان با مراجعه به مراکز ما در سطح استان و فراگیری مهارتهای مرتبط با نفت و گاز و نیروگاه اتمی،زمینه اشتغال خود را فراهم کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر