چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۸۱۸
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان جم گفت: موفقیت‌ها و میزبانی پارس جنوبی جم در لیگ برتر در سایه همدلی نفت و گاز، مسئولین و مردم به دست آمده است.

به گزارش فکرشهر، فتح الله نوروزی در نشست شورای ورزش شهرستان جم بیان داشت: رفتار گزارشگر صدا و سیما در بازی تیم پارس جنوبی جم و سپید رود رشت نادرست بود. 

وی اضافه کرد: مطالب مطرح شده باعث ایجاد نگرانی و ناراحتی شدید مردم شهرستان جم شد و نگرانی شدید شهرستان از سخنان این گزارشگر به صدا و سیمای استان منتقل شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: اینکه فضای همدلی و همراهی بسیار خوب در شهرستان با واکنش های احساسی از جایگاه رسانه ملی خدشه دار شود غیر قابل پذیرش است و قطعا اجازه نخواهیم داد شور و نشاط ایجاد شده در شهرستان دستخوش حواشی نامناسب شود.

وی ابراز امیدواری کرد: تیم پارس جنوبی جم با همراهی خوب وزارت نفت و شرکت های مستقر در منطقه توانسته است مایه امید و همدلی میان صنعت و مردم شود و اگر حمایت های خوب منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و همراهی و مساعدت شرکت پالایش گاز فجر جم و سایر شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان نبود قطعا ورزشگاه تختی جم در زمان کوتاه دو ماهه به ورزشگاه استاندارد برای مسابقات لیگ برتر تبدیل نمی‌شد.

فرماندار جم با بیان اینکه گام‌های بزرگ با همدلی خوب نفت و گاز، ادارات و نهادهای شهرستان و مردم و هواداران برداشته شده گفت: برخی نواقص جزئی باقی‌مانده که قطعا در سایه تفاهم موجود در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

نوروزی اظهار داشت: ورزشگاه تختی جم به نسبت بسیاری از ورزشگاه های کشور از استانداردهای بالاتری برخوردار است. اندک نواقص ورزشگاه با تقسیم کار انجام شده رفع خواهد شد و شهرستان آماده میزبانی از تیم فوتبال پرسپولیس و هواداران این تیم است.

در این نشست که با حضور رئیس شورای شهر و شهرستان جم، فرماندهی انتظامی جم، اداره ورزش و جوانان، مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم، قائم مقام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مسئولان مجتمع مسکونی پارس جم برگزار شد افزایش هماهنگی‌های بین بخشی، ارتقای امنیت دیوارهای اطراف ورزشگاه، سامان دهی وضعیت اسکان میهمانان، بهبود وضعیت آبخوری‌های ورزشگاه مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر