شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سکینه الماسی:
فکرشهر: نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحت هیچ شرایطی قصد تفکیک دیر از حوزه انتخابیه جنوب را ندارم بلکه همواره به این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته‌ام...
کد خبر: ۳۹۰۰۲
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحت هیچ شرایطی قصد تفکیک دیر از حوزه انتخابیه جنوب را ندارم بلکه همواره به این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته‌ام.

به گزارش فکرشهر، سکینه الماسی در نشست هم‌اندیشی یا جمعی از نخبگان شهرستان دیر اظهار داشت: همواره علی‌رغم نامهربانی‌هایی که وجود داشته با روی خوش با افراد برخورد کرده‌ام و امروز نیز از صاحب نظران می‌خواهم بیایند با همکاری یکدیگر  اتحادمان در حوزه انتخابیه و استان را به رخ دیگر استان‌ها بکشیم.

وی افزود: بنده شخصا با هیچ‌کس مشکلی ندارم چون کار و شغل من مددکار اجتماعی است و هنر من برقراری ارتباط با افراد است و ادعا می‌کنم کسی در این زمینه از من جلوتر نیست.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همواره برای احقاق حق مردم حوزه انتخابیه‌ام جنگیده‌ام و می‌جنگم و چندین برابر آقایان کار کرده‌ام که این نشان از نیروی جوانی و عشق و علاقه من به مردم است.

وی با بیان اینکه نباید یک شبه انتظار شاهکار از من داشته باشید، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که انجام داده‌ایم تا پایان دوره چهارساله‌ام در زمینه زیرساخت هایی چون مدارس، اماکن ورزشی، خانه‌های بهداشت و بهسازی معابر روستاها مشکلی نخواهیم داشت.

الماسی گفت: مشکل کنونی ما مسئله فرهنگی و در برخی زمینه ها مدیریتی است نه اقتصادی و نگاه ما در جابه جایی مدیران استفاده از افراد بومی لایق همان شهر یا شهرستان است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای انسانی سرمایه‌های ما هستند، عنوان کرد: تا زمانی که یک نیروی کارآمد بومی وجود دارد چه لزومی به استفاده از افراد غیر بومی در پست‌ها است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال بالا بردن قدرت چانه زنی در وزراتخانه ها هستیم اما عده ای خواسته یا ناخواسته به اختلافات دامن می زنند.

الماسی درباره مطالبی منتسب به وی درباره تفکیک شهرستان دیر از حوزه انتخابیه جنوب که در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: با صدای رسا اعلام می کنم تحت هیچ شرایطی قصد تفکیک دیر از حوزه انتخابیه جنوب را ندارم بلکه همواره به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته ام.

وی اضافه کرد: با توجه به  شاخص جمعیتی حوزه جنوب، پتاسیل های خدادادی و موقعیت استراتژیک منطقه بدنبال اضافه کردن نماینده‌ای دیگر به این حوزه انتخابیه بدون تفکیک شهرستان‌ها هستیم تا توانمان بالاتر رود که البته هنوز چیزی مشخص نیست.

این نماینده مجلس بیان داشت: متأسفانه برخی رسانه‌ها با درج تیتر و اخبار نادرست و شایعات بدنبال بالا بردن بازدید سایتشان هستند که نباید این گونه باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر