جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۰۹۸
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر در راستای برخورد با متهمان جرایم اقتصادی و زمین خواری با استناد به گزارش‌های مردمی از کشف ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زمین خواری در شهرستان تنگستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلوار تنگستان با اشاره به ارتقا امنیت در استان بوشهر اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت در استان بوشهر با مشارکت همه جانبه مردم و تلاش شبانه‌روزی پلیس ارتقا یافته و هم اینک امنیتی پایدار در همه نقاط این استان برقرار است.

وی با تاکید بر برخورد با مخلان امنیت و متخلفان در همه حوزه‌ها افزود: پلیس با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی از هرگونه تخلف در استان جلوگیری می‌کند و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر از برخورد قاطع با زمین‌خواران در دلوار تنگستان خبرداد و  تصریح کرد: در راستای برخورد با متهمان جرایم اقتصادی و زمین خواری و برابر خبرهای واصله و با استناد گزارش مردمی، مبنی بر دیوار کشی سطح وسیعی از زمین‌های حوزه ساحلی شهرستان تنگستان توسط فردی به هویت معلوم، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی و با اخذ مجوز قضائی بررسی دقیق و کارشناسی در خصوص دیوار کشی130 هزار و 179 متر زمین اداره منابع طبیعی در حوزه ساحلی دلوار انجام شد.

سردار واعظی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این زمین خواری را 37 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: در همین راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی با اشاره به اینکه تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم است، تاکید کرد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر