جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در اثر اختلافات شخصی رخ داد؛
فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان بوشهر: شنبه شب گذشته درگيري دو برادر به دلیل اختلافات شخصی در شهر بوشهر، منجر به قتل یکی از آنها شد...
کد خبر: ۳۹۳۲۵
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان بوشهر: شنبه شب گذشته درگيري دو برادر به دلیل اختلافات شخصی در شهر بوشهر، منجر به قتل یکی از آنها شد.  

به گزارش فکرشهر از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ابراهیم عرب زاده در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام خبری مبنی بر درگیری منجر به قتل فردی به نام " س- م " با برادرش در محله جفره شهر بوشهر، ماموران انتظامی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.  

وي ادامه داد: با حضور ماموران در صحنه حادثه مشخص شد درگيري خانوادگی بین فرد ذکر شده و برادرش بوده که پس از مشاجره شدید و درگیری بین دو نفر، به دلیل برخورد ضربات متعدد چاقو، مقتول دچار خونريزي شديد شده و در اثر شدت جراحات به قتل رسيده است.  

اين مقام انتظامي با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر شده است افزود: قاتل علت و انگیزه قتل برادر خود را اختلافات شخصی عنوان کرده است. 

فرمانده انتظامي شهرستان بوشهر در ادامه عنوان کرد: با تشكيل پرونده و دستور مراجع قضايي، متهم برای بررسي كامل حادثه در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر