جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۳۷۳
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان گناوه از دستگیری سارق خودرو بلافاصله پس از سرقت و کشف خودروی سرقتی خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسین احمدی به فارس گفت: در ساعت 08:45 روز دوشنبه، فردی طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام داشت یک دستگاه خودرو پراید متعلق به وی در سطح شهر گناوه به سرقت رفته است. 

وی افزود: بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد و کلیه مسیرهای مواصلاتی توسط ماموران انتظامی شهرستان مورد کنترل دقیق قرار گرفت و پس از گذشت 20 دقیقه از اجرای طرح و فعال‌کردن واحدهای گشتی، خودرو سرقتی در خروجی شهر گناوه به سمت برازجان توسط ماموران پلیس شناسایی و مورد تعقیب واقع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد: در نهایت با اقدامات فنی پلیس خودروی سرقتی در روستای کدایی توقیف، سارق دستگیر و به همراه خوروی کشف شده به پلیس آگاهی انتقال داده شدند. 

احمدی افزود: به دلیل سهل انگاری راننده ،درب خودرو باز بوده و سوییچ نیز بر روی آن قرار داشته که این امر سبب ایجاد انگیزه برای فرد سارق شده است.  

احمدی توصیه کرد: رانندگان در هنگام ترک خودرو حتما شیشه ها را بالا بکشند و پس از اطمینان از قفل‌بودن درب خودرو آن را ترک کنند و همچنین هنگاهی که خودرو روشن است و یا سوییچ بر روی آن قرار دارد حتی برای لحظه‌ای آن را ترک نکنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر