جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۴۹۷
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از راه‌اندازی دو بخش و افزایش آمار تخت‌های بیمارستانی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حسین الیاسی فرد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در راستای توسعه بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان تلاش‌های خوبی صورت گرفته و تعداد تخت‌های بیمارستان از ابتدای سال ۹۵ تاکنون افزایش قابل توجهی یافته است.

وی اضافه کرد: به علت تقاضا برای خدمات درمانی از طرف بیماران و مراجعین بیمارستان، علی‌رغم کمبودها و مشکلات متعدد همچون کمبود نیروی انسانی، مالی، سخت افزاری، فضای فیزیکی و تجهیزات پزشکی و ..... زمینه افزایش تخت‌ها در بیمارستان فراهم شد.

الیاسی افزود: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون، تعداد چهار تخت به بخش اعصاب و روان، هفت تخت به بخش اورژانس بیمارستان و چهار تخت به بخش‌های ICU داخلی و جراحی اضافه شده است.

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان خاطرنشان کرد: همچنین شاهد راه‌اندازی بخش داخلی مردان با ۲۴ تخت و بخش آی سی یو نوزادان (NICU) با شش تخت بوده‌ایم.

وی  افزود: قبل از راه‌اندازی بخش آی‌سی‌یو نوزادان ما مجبور به اعزام بیماران نوزاد برای استفاده از خدمات بخش ویژه به مرکز استان بودیم که این امر باعث نگرانی‌ها و مشکلات بسیاری برای همراهان و بیماران نیازمند بود لذا با راه‌اندازی این بخش عملا از اعزام این گروه از بیماران جلوگیری شد.

الیاسی ادامه داد: با راه‌اندازی این دو بخش و افزایش تخت در بخش‌های مزبور آمار تخت فعال و قابل ارائه خدمت به بیماران در این بیمارستان به ۲۲۰ تخت افزایش یافته  است.

وی گفت: وظیفه بیمارستان و همکاران شاغل در حوزه سلامت و درمان خدمت‌رسانی به موقع، صحیح و باکیفیت همراه با تکریم به مراجعین است و امیدواریم این بیمارستان بتواند  خدمات درمانی که درخور شأن و منزلت مراجعین و بیماران باشد را ارائه کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر