جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکر شهر: تیم هندبال ستارگان دشتستان در چهارمین بازی خود در رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور، میزبان تیم هیئت هندبال بوشهر بود...
کد خبر: ۳۹۶۴۸
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

فکر شهر - حسین اسماعیل پور: تیم هندبال ستارگان دشتستان در چهارمین بازی خود در رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور، میزبان تیم هیئت هندبال بوشهر بود.

تیم ستارگان دشتستان که در سه بازی اخیر خود با دو برد و یک تساوی در صدر جدول گروه خود قرار داشت، در این دیدار نیز قدرت خود را به رخ تیم حریف کشاند و موفق شد با یک بازی هوشمندانه و با نتیجه ۲۰ بر ۱۴ از سد حریف خود عبور کند. 

شاگردان عباسی با این پیروزی با ۷ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند و فاصله ای تا صعود از این مرحله نخواهند داشت.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان پس از پایان مسابقه در گفتگو با فکرشهر پیرامون این دیدار گفت: این بازی را تیم ما در حالی آغاز کرد که چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم که نمی توانستند ما رو همراهی کنند اما رسیدن یکی از ستاره های تیم به نام رضا صدرایی پور و بازی درخشانش پس از چند هفته مصدومیت نکته بسیار مثبتی بود. خوشبختانه بازی رو خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم با دیکته کردن بازی خود به حریف نتیجه دلخواه رو کسب نماییم.

رضا عباسی با اشاره به استقبال خوب از بازی توسط هواداران ادامه داد: حمایت هوادارن نقش کلیدی در روند موفقیت ما داشته است به نحوی که یار هشتم را در کنار خودمان در تمامی بازی های داخل خانه احساس می کنیم. علاقه مردم دشتستان به هندبال و تشویق های مکرر تماشاگران باعث دلگرمی ماست البته نباید از حمایت دوستان و مسوولان عزیزی که به هر نحوی به ما لطف دارند نیز غافل شد و از همین جا تشکر ویژه دارم از تمامی هواداران وکسانی که حامی ما هستند.

وی افزود: با کسب این پیروزی موفق شدیم جایگاه نخست گروه را کماکان حفظ کنیم ولی وضعیت صعود ما به دو بازی بعد بستگی دارد و امیدوارم با ادامه روند مثبت تیم، نتیجه دلخواه رو کسب کنیم و برای همشهریان عزیزمان شادی آفرین شویم.

عباسی در پایان گفت: تشکر ویژه دارم از تمامی دوستانی که در کنار ما و برای اعتلای شهرشان تلاش می کنند و سر تعظیم فرود می آورم بر تلاش یکایک بازیکنان و همکاران خوبم در مجموعه باشگاه ستارگان دشتستان.

در بین دو نیمه بازی از سعیده عبدالهی، قهرمان پرتاب دیسک و وزنه و فاطمه تشنه دل، مربی تیم جانبازان و معلولین کشور در مسابقات پاراسیایی، توسط باشگاه ستارگان دشتستان و اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان تقدیر به عمل آمد. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر