شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با تمام قوا از تیم فوتبال لیگ برتری پارس جنوبی جم حمایت می کنیم و خیال هواداران این تیم در این زمینه راحت باشد...
کد خبر: ۳۹۶۸۸
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با تمام قوا از تیم فوتبال لیگ برتری پارس جنوبی جم حمایت می کنیم و خیال هواداران این تیم در این زمینه راحت باشد.

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: وقتی تیم پارس جنوبی جم در لیگ های 1 و 2 حضور داشت هیچ مشکلی نبود اما در لیگ برتر و با توجه به موانع قانونی یک مقدار شرایط متفاوت است.

وی بیان کرد: در این ارتباط از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی انتظار است که در مجلس کاری کنند که مناطق محروم و مرزی دستشان برای هزینه در ورزش باز باشد زیرا این خدمت رسانی به مردم است. 

یوسفی ادامه داد: با این حال روزی که تصمیم گرفتیم از تیم حمایت شود علاوه بر در نظر گرفتن همه قوانین و مقررات، پیش بینی خیلی از مسائل را کرده بودیم تا تیم به بن بست نخورد.

وی گفت: تا به امروز تیم فوتبال پارس جنوبی جم بدهی ندارد و شاید در فضای حرفه ای بازیکن حرفی را مطرح کند اما نباید تاثیری در روان هواداران داشته باشد.

یوسفی افزود: از روز صعود به لیگ برتر همه هزینه های بازسازی ورزشگاه و پیش پرداخت باریکنان انجام شد، پاداشها در پایان نیم فصل هم پرداخت شد تا تیم دغدغه ای نداشته باشد.

وی بیان کرد: 'مایکل اومانیا' تنها بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم است که به دلیل تاخیر وی در پیوستن به تیم، پرداختی او با اندکی تاخیر انجام پذیرفت.

یوسفی تاکید کرد: تیم هم اکنون در تهران است و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: شاید برخی بدبینانه بگویند تیم های نوظهور در نیم فصل دوم خللی در کارشان ایجاد شود ولی با این حال به مدیر عامل باشگاه اعلام شده که اگر قرار است ترمیمی در زمینه بازیکن برای تیم انجام گیرد بطور حتم پیگیری کنند.

یوسفی ادامه داد: در این ارتباط بیش از هر حمایتی، حضور و حمایت هواداران پر شورمان را می خواهیم تا در نیم فصل دوم هم بالای جدول باقی بمانیم.

وی با بیان اینکه از صفر تا 100 پرداختی های تیم و امکانات اردویی را پارس جنوبی انجام داده ایت گفت: امیدوارم تیم آسیایی شود و برای تحقق این مهم باید آینده نگری لازم را داشته باشیم.

یوسفی یادآور شد: روزی در لیگ دسته اول عنوان کردم باید راهی لیگ برتر شویم که برخی خرده گرفتند نباید توقعات را بالا ببرید اما من گفتم وقتی هدف و آرزوها بالا باشد به هدف خواهیم رسید که به لطف خدا تیم با اقتدار لیگ برتری شد.

وی افزود: دغدغه مجموعه پارس جنوبی نیز مانند همه مردم استان بوشهر تیم فوتبال پارس جنوبی جم است و باید در کنار یکدیگر برای رقم خوردن موفقیت بزرگ تلاش کنیم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تاکید کرد: سازمان منطقه ویژه انرژی پارس به عنوان نماینده وزارت نفت همه تلاش خود را در تکمیل افتخارات استان بویژه حوزه ورزش انجام داده تا رضایت مردم استان را در بر داشته باشد.

وی بیان کرد: در طول سه سال اخیر کمک های شایانی به ورزش استان بوشهر توسط منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صورت گرفته و در 20 سال به جرات بالای 10 هزار میلیارد ریال توسط وزارت نفت در طرح های عمرانی خدمات اجرایی داشته اما تاثیر آنها هیچگاه از ورزش بیشتر نبوده است.

یوسفی ادامه داد: شاید هزینه هایی که در ورزش می شود هیچ وقت چنین اعداد و ارقامی نباشد اما تاثیر اجتماعی آن فوق العاده بالاست.

وی یادآور شد: ما تصمیم گرفتیم که در بخش ورزش فعال باشیم، اکنون علاوه بر تیم فوتبال پارس جم که با حضور و حمایت مردم شهرستان جم و استان، نایب قهرمان نیم فصل شده، تیم فوتبال ساحلی ما در برزیل برای حضور در رقابت بزرگ باشگاهی دنیا آماده می شود.

یوسفی افزود: فوتبال یک پدیده غیر قابل انکار است و تاثیرگذاری تیم پارس جنوبی جم را در نیم فصل اول لیگ برتر همه استان و البته کشور شاهد بودند.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با 29 امتیاز در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی نیم فصل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر