شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۸۵۳
جمعه ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: امام جمعه بندر دیلم گفت: امام جمعه بندر دیلم گفت: دولت موضوع قاچاق کانتینری را رها کرده و به دنبال برخورد با ملوانان در جنوب با موضوع ته‌لنجی و کوله‌بران در غرب کشور افتاده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی‌بوشهری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دیلم اظهار داشت: امروز دشمن از حمله نظامی به ایران مایوس شده است و از طریق شبکه‌های خارجی و بیگانه می‌خواهند خدمات دولت راکم جلوه داده و نظام را ناکارآمدنشان دهند.

وی با اشاره به موضوع ته‌لنجی و امرار معاش مردم استان بوشهر، خوزستان و بخش دلوار شهرستان تنگستان، افزود: نماینده‌ای که در صداوسیما مردم جنوب را قاچاقچی معرفی می‌کند، آیا گرما و ریزگردهای این مناطق را هم احساس کرده است؟

امام جمعه دیلم تصریح کرد: دولت موضوع قاچاق کانتینری را رها کرده و به دنبال برخورد با ملوانان در جنوب با موضوع ته‌لنجی و کوله‌بران در غرب کشور افتاده است.

حسینی‌بوشهری بیان کرد: دولت کشاورزی مردم را احیاکند، به حال مشکلات تولید‌کنندگان در مناطق ویژه اقتصادی بپردازد بعد از آن بیاید و اجازه ندهد که هیچ لنجی وارد دریا شود.

وی عنوان کرد: مردم به سختی در حال گذران زندگی هستند و بهتر است که روسای سه قوه هم وارد عمل شده و مشکلات مردم را کم کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر