جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، در اولین دیدار از دور برگشت مسابفات فوتبال لیگ برتر و از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه تیم پارس جنوبی در شهر جم میزبان گسترش فولاد بود که دیدار دو تیم در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم گسترش فولاد به اتمام رسید...
کد خبر: ۳۹۹۱۷
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: تیم فوتبال پارس جنوبی در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل تیم گسترش فولاد شکست خورد.

به گزارش فکرشهر، در اولین دیدار از دور برگشت مسابفات فوتبال لیگ برتر و از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه تیم پارس جنوبی در شهر جم میزبان گسترش فولاد بود که دیدار دو تیم در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم گسترش فولاد به اتمام رسید.

پیمان بابایی در دقیقه ۱۸ و احمد موسوی در دقیقه ۹۷ برای تیم گسترش فولاد گلزنی کردند.

اگرچه نائب قهرمان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر و همینطور گسترش فولاد تبریز هر دو با پیروزی نیم فصل اول را خاتمه دادند اما فیروز کریمی موفق شد بار دیگر با شیوه ای تدافعی به هر سه امتیاز بازی دست یابد و اتفاقات بازی پدیده در هفته پایانی نیم فصل را تکرار کند.

تیم پارس جنوبی جم هم در شرایطی به این مسابقه پا گذاشته بود که می دانست در صورت پیروزی می تواند با توجه به توقف پرسپولیس در اهواز اختلاف با صدر را کاهش دهد ولی اتفاقات دیگری در انتظار تیم شگفتی ساز نیم فصل اول بود و آنها در اولین گام از دور برگشت مسابقات مغلوب تفکرات باتجربه ترین سرمربی لیگ برتر یعنی فیروز کریمی شدند که از هفته نهم که هدایت گشترش را بر عهده گرفته نتایج فوق العاده ای همراه با این تیم کسب کرده است.

در نهایت، این جدال فامیلی را پدر زن برد و داماد شکست خورد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر