جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۰۲۴۱
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: تا اردیبهشت ماه سال آینده در هفته سلامت ۱۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان بوشهر افتتاح می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد حسن باستی صبح دوشنبه در نشست بررسی پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر اظهار داشت: با سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در بخش سلامت کشور هستیم و به تبع آن در استان بوشهر هم تحولات خوبی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در سفرهای وزیر بهداشت به استان بوشهر چندین طرح عمرانی طی چند سال اخیر به بهره‌برداری رسید که نشان از عزم جدی دولت برای اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی دارد.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی اورژانس هسته‌ای، بیمارستان قلب دو پروژه مهمی است که با همکاری وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی در بوشهر در حال اجراست.

باستی بیان داشت:  با توجه به اهمیت دو پروژه ذکر شده انتظار است دستگاه‌های مربوطه نسبت به تسریع در اجرای این دو پروژه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امسال اعتبار خوبی برای ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی بوشهر در نظر گرفته شده است، گفت: به منظور تسریع در تکمیل ساخت اورژانس هسته ای و بیمارستان قلب بوشهر، اعتباری از محل اعتبارات استانی اختصاص خواهد یافت.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به طرح توسعه بیمارستان اهرم بیان کرد: برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان اهرم ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

باستی با بیان اینکه تکمیل طرح های در دست ساخت بیمارستان دیر و اجرای بیمارستان جدید ۱۷ شهریور نیازمند اعتبار است، اظهار داشت: بر اساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فاز نخست دانشکده پزشکی بوشهر تا پایان امسال تکمیل می شود.

وی گفت: بر اساس تفاهم نامه بین وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری بوشهر قرار است ۱۷۶ پروژه بهداشتی و درمانی در استان اجرا شود و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تا اردیبهشت ماه سال آینده در هفته سلامت ۱۰۰ پروژه از ۱۷۶ پروژه یاد شده افتتاح خواهد شد.

باستی بیان کرد: برخی از این پروژه‌ها شامل ۶۸ خانه بهداشت، ۲۰ پایگاه سلامت، ۱۹ مرکز جامع خدمات سلامت و ... است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر