جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۴۳۶
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: رئیس شرکت ملی نفتکش خارگ گفت: نخبه‌های دریایی کشور را در حادثه نفتکش سانچی از دست دادیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مجید موسوی صبح دوشنبه در نشست با تعدادی از مسئولان در جزیره خارگ با تسلیت حادثه نفتکش سانچی اظهار کرد: اولویت اول و آخر شرکت ملی نفتکش ایران پرسنل است.

وی با بیان اینکه ابعاد حادثه بسیار گسترده بوده است خاطرنشان کرد: هیچکس حتی در تاریخ هم فکر رخداد چنین حادثه‌ای را نمی‌داد.

رئیس شرکت ملی نفتکش خارگ افزود: مدیران ارشد شرکت ملی نفتکش به صورت جدی  پیگیر حادثه نفتکش سانچی هستند و جلسات فراوانی در زمینه برگزار شده است که به‌زودی نتایج این جلسات به اطلاع عموم ملت شریف ایران خواهد رسید.

موسوی تصریح کرد: ٣٢ نفر از نخبه‌های دریایی کشور را از دست دادیم که هرکدام از آنها کوله‌باری از تجربه‌های عظیم مهندسی در حوزه دریانوردی بودند.

کارکنان نفت‌کش سفیران دریایی کشور هستند

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز اظهار کرد: شرکت ملی نفتکش یکی از مهم‌ترین خطوط حوزه تامین اقتصاد کشور در  هشت سال دفاع بوده است.

عبدالمجید ستایشی افزود: کارکنان شرکت ملی نفت‌کش به‌عنوان سفیران دریایی کشور در آب‌های جهان حضور دارند و مطمئنا از دست رفتن این نخبه‌های دریایی کارکنان صنعت نفت و ملت شریف ایران را در بهت و اندوه فراوان فرو برده است.

ملت ایران داغ دیده است

امام جمعه اهل سنت خارگ اظهار کرد: این حادثه واقعه‌ای دردناک بود و جای هیچ‌گونه صحبتی وجود ندارد جز اندوه؛ ملت ایران داغ دیده هستند.

احمد کنعانی افزود: به صورت جدی خواستاریم که موضوع پیگیری شود و تمام جوانب این حادثه به صورت مستند به اطلاع مردم شریف ایران به‌ویژه خانواده‌های آنها اطلاع رسانی شود.

کنعانی تصریح کرد: ما از رشادت‌های کارکنان ملی نفتکش غافل بودیم و امیدوار هستیم این رشادت‌ها به تصویر کشیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر