شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پایان این جلسه شورای اداری، شهرداران شهرهای آبپخش، شبانکاره، بوشکان و همچنین رییس جدیداداره پست شهرستان معرفی و از خدمات شهرداران و سرپرستان شهرداری و رییس پست سابق تقدیر به عمل آمد...
کد خبر: ۴۰۷۵۰
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، تحقق آرمان های آن است.

به گزارش فکرشهر ارسلان زارع در این نشست، با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با عنایت باریتعالی و با اتحاد و انسجام و وفاق آحاد ملت ایران و با رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در برهه ای از تاریخ در خاورمیانه و آسیا اتفاق افتاد که نه فقط آمریکا به عنوان پشتیبان دولت استبدادی پهلوی بلکه بسیاری از تحلیلگران به خاطر پشتیبانی عناصر مادی آن  رژیم استبدادی پیروزی انقلاب اسلامی در آن زمان  را دور از ذهن می دانستند.

وی افزود: امروز پس از 39 سال، مردم عزتمند ایران به اشکال گوناگون وفاداری خود را به نظام مردمسالاری دینی  ثابت کرده اند.

رئیس شورای اداری دشتستان از همه مدیران و نهاد های شهرستان خواست تا تمهیدات لازم برای حضور با شکوه مردم  در راهپیمایی 22 بهمن را فراهم آورند.

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از سخنان خوداظهار داشت: خدمات گسترده ای که نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم ارائه کرده است تنها به خدمات و کارهای عمرانی منحصر نمی شود  بلکه مهمتر اینکه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه استقلال و آزادی مهمترین دست آوردهای انقلاب اسلامی بوده است که نصیب مردم عزیز ایران شده است.

وی  در ادامه سخنان خود گفت: تاکیدم بر رعایت حقوق شهروندی مردم عزیزمان است و باید شما مدیران در تمام ایام ،تکریم ارباب رجوع و حرمت مردم را به عنوان وظیفه شرعی و قانونی خود سرلوحه کارتان قرار دهید.

فرماندار دشتستان با اشاره به حضور مدیر کل دیوان محاسبات استان بوشهر در جلسه شورای اداری نیز گفت  همه مدیران تلاشگر بایستی قانون را نصب العین خود قرار دهند و از مشاوره های مدیران و کارشناسان دیوان محاسبات بهره ببرند.

دکتر زارع در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد :در دهه فجر امسال بیش از یکصد طرح عمرانی به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود که میزان اعتبارات آنها بالغ بر یک هزار میلیارد رالد می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح، امام جمعه شهر برازجان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: مدیران همه باید دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کرده و با توجه به برکات انقلاب هر کسی به سهم خود در اعتلا و حفظ آرمان های انقلاب تلاش نماید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها فصل تقسیم بودجه است، ما هم تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم سهم خود را از کشور در حوزه های مختلف استان بگیریم. 

 محمدباقر سعادت اظهار داشت: مبلغ یکصد و سه میلیارد تومان در اختیار چهار نماینده استان بوشهر قرار داده شده است که من به همکارانم در مجلس پیشنهاد دادم که این مقدار را به راه آهن اختصاص دهیم.

مدیر کل دیوان محاسبات استان نیز در این جلسه گفت: مدیران در هزینه کرد اعتبارات دقت لازم را داشته باشند تا این اعتبارات بر اساس قانون ودر محل های مصوب هزینه شود.

سید یعقوب حسینی در ادامه گفت: باید تمامی دریافتی ها به حساب خزانه دولت واریز شود و همه پرداخت ها نیز براساس قوانین مصوب صورت گیرد.

به نوشته ی روابط عمومی فرمانداری، در پایان این جلسه شورای اداری، شهرداران شهرهای آبپخش، شبانکاره، بوشکان و همچنین رییس جدیداداره پست شهرستان معرفی و از خدمات شهرداران و سرپرستان شهرداری و رییس پست سابق تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر