جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۴۰۸۶۷
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: بانک اطلاعاتی بیکاران برای رفع مشکل اشتغال در عسلویه درحال تکمیل است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالنبی یوسفی در نشست با شورای روحانیت شهرستان عسلویه اظهار داشت: حفظ جایگاه علماء برای ما مهم است و احترام به آنها احترام به پیامبران و امامان است.

وی ضمن اشاره به نقش آفرینی علمای شهرستان عسلویه در تشویق مردم به مشارکت در برنامه های ملی و مذهبی بیان کرد: علما نقش ویژه‌ای در انقلاب و مشارکت مردم و بیان دست‌آوردهای نظام دارند و نقش موثر آنها در رویدادهایی مانند برگزاری باشکوه مراسم و انتخابات  قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان عسلویه اضافه کرد: مشورت با صاحب نظران شهرستان در پیش برد اهداف نظام و دولت تدبیر و امید که برآیند آن خدمت رسانی بهتر به مردم است مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های اهالی محسوب می‌شود، گفت: با تلاش‌های انجام شده تعدادی از مراجعه‌کنندگان بیکار در روزهای اخیر در صنعت به کار گرفته شده‌اند و در این رواستا بانک اطلاعاتی بیکاران برای رفع مشکل اشتغال در عسلویه درحال تکمیل است.

یوسفی با اشاره به نیاز مردم شهرستان به اداره ثبت اسناد خاطرنشان کرد: طبق توافق انجام شده، این اداره به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر