شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
باشگاه ستارگان دشتستان، در میان باشگاه های برتر کشور؛
به گزارش فکرشهر، این برای نخستین بار در تاریخ ورزش دشتستان است که یک باشگاه از این شهرستان، همتراز باشگاه های برتر کشور قرار گرفته و تقدیر می شود؛ انتخابی که مهدی بهبهانی ـ موسس و مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان ـ معتقد است بر اساس شاخص های وزارت ورزش و جوانان انجام شده است...
کد خبر: ۴۰۸۸۰
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: روز سه شنبه ـ 3 بهمن ماه 96 ـ با حضور وزیر ورزش و جوانان، باشگاه های برتر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند که در این میان، نام باشگاه فرهنگی ـ ورزشی «ستارگان دشتستان» نیز به چشم می خورد.

به گزارش فکرشهر، این برای نخستین بار در تاریخ ورزش دشتستان است که یک باشگاه از این شهرستان، همتراز باشگاه های برتر کشور قرار گرفته و تقدیر می شود؛ انتخابی که مهدی بهبهانی ـ موسس و مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان ـ معتقد است بر اساس شاخص های وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

ـ جناب بهبهانی، باشگاه ستارگان دشتستان از چه زمانی و چگونه فعالیت خود را آغاز کرد؟
این باشگاه با توجه به نیاز شهرستان دشتستان نسبت به فراهم نمودن بسترهای مناسب و علمی ورزش در تمامی رده های سنی در چهار رشته فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال در بخش آقایان و بانوان در سال 1393 تاسیس گردید و با هدف گذاری های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در رشته های مذکور، با توجه به وضعیت موجود، اقدام به بسترسازی هر چه بهتر این رشته ها و بخش همگانی ورزش نمود و تا جایی پیش رفت که طی سه سال، پیشرفت چشمگیری در رشته های مذکور نمود. 

ـ با چند ورزشکار؟
 طبق آمار سال 96، 680 ورزشکار در این باشگاه مشغول به فعالیت هستند.

ـ کمی پیرامون دلیل انتخاب باشگاه ستارگان به عنوان باشگاه برتر کشور توضیح دهید؟
با توجه به شاخص های وزارت ورزش و جوانان، مانند تعداد رشته های فعال، آمار ورزشکاران سازمان یافته، حضور در مسابقات کشوری و... و با نظر اداره کل ورزش و جوانان استان، باشگاه ستارگان دشتستان به همراه پارس جنوبی جم، به عنوان باشگاه برتر استان انتخاب شدند و در نخستین گردهمایی باشگاه های سراسر کشور به عنوان یکی از برترین باشگاه های کشور انتخاب شد و توسط وزیر ورزش و جوانان در تهران از این باشگاه تقدیر به عمل آمد.

ـ شما در حال حاضر تیم هندبال بزرگسالان خود را در زیرگروه لیگ برتر دارید. برای صعود به لیگ برتر و مرحله بعد رقابت ها چه برنامه ای دارید؟
هدف باشگاه برای حضور در لیگ امسال مشخص بود و در ابتدای سال توانستیم با به کارگیری تیمی بومی و جوان در دور اول مسابقات خوش درخشیده و جواز حضور در جمع 8 تیم برتر و مرحله نهایی مسابقات را کسب کنیم. با توجه به حضور تیم های متمول و پرمهره در دور بعدی، کار سختی داریم و با تمامی توان در مسابقات حاضر شده و امیدواریم بتوانیم نمایش قابل قبولی ارائه دهیم. در همین جا از یکایک بازیکنانی که تلاش نمودند تا برای شهرستان افتخارآفرینی کنند، سپاسگزاری نموده و دست آنان را به گرمی می فشارم.

ـ برنامه آتی باشگاه ستارگان دشتستان چیست؟
برنامه بلندمدت باشگاه در زمینه آموزشی و همچنین قهرمانی تدوین شده است و در حال حاضر که سال سوم کار هستیم، خدا را شکر از برنامه های هدف گذاری شده جلوتریم و ان شااله با قدرت همین برنامه را ادامه خواهیم داد.

ـ حرف آخر؟
از همه همکاران و همراهان پرتلاشم در باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشتستان، مسئولین، هواداران، پیشکسوتان دلسوز ورزش شهرستان و همه عزیزانی که دل در گرو اعتلای ورزش شهرمان داشته و دارند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. امید است در آینده ای نه چندان دور شاهد جایگاه واقعی ورزش شهرمان باشیم و در پایان از دست اندرکاران هفته نامه وزین به فکرشهر که همیشه همراه و حامی ورزش و ورزشکاران هستند سپاسگزاری نموده و بهروزی و موفقیت آنان را آرزومندم. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر