شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۳۷
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: استاندار بوشهر از تلاش برای رفع مشکلات تولید و اشتغال خبر داد و گفت: بندر دیر باید جایگاه واقعی خود را در بحث صید و صیادی به دست آورد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با فعالان اقتصادی شهرستان دیر اظهار داشت: نظام اداری و دستگاه‌های اجرایی باید راهکارهای لازم در رفع مشکلات بخش خصوصی و توسعه سرمایه‌گذاری را فراهم سازند.

وی با تاکید بر اجرای قوانین و مقررات توسط مسئولان، اظهار داشت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مصوب، در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تسریع کنند تا طرح‌ها به سرعت عملیاتی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بندر دیر باید جایگاه واقعی خود را در بحث صید و صیادی به دست آورد، بیان کرد: در شهرستان دیر واحدهای بسیار خوبی راه‌اندازی شده است که می‌تواند الگوی مناسبی برای تولید باشد که باید مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه استقرار صنعت در شهرستان دیر نباید به بخش‌های حوزه صیادی خسارتی وارد کند، افزود: مسئولان علاوه بر توجه به قانون و مقررات باید برای حل مشکلات فعالان اقتصادی به دنبال یافتن راهکارهای جدید و نوین باشند.

استاندار بوشهر، همراهی مدیران با سیاست‌های دولت تدبیر و امید را لازم و ضروری برشمرد و اظهار داشت: مسئولان با افزایش روحیه امیدواری و اعتماد مردم به نظام، موظف به اجرای سیاست های دولت خواهند بود.

 عبدالکریم گراوند با بیان اینکه تولیدکنندگانی که برای رونق اقتصادی سرمایه گذاری کرده‌اند نباید در زمینه تولید با مشکل روبرو شوند، گفت: حل مشکلات اشتغال‌زایی و برطرف شدن موانع پیش‌ روی سرمایه‌گذاران در اولویت‌های کاری دولت دوازدهم است که در این ارتباط مدیران باید از حداکثر توان خود استفاده کنند.

گراوند با تاکید بر پرهیز از تصمیم‌گیری‌های احساسی توسط مسئولان، گفت: بخشی از مدیریت در هر حوزه‌ای پذیرش ریسک است که مدیران استان باید از این قابلیت برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استفاده کنند.

امام جمعه دیر نیز در این نشست با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: در همه دولت‌ها خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است که سیاه‌نمایی برخی عملکردها باعث یاس و ناامیدی در جامعه و خوشحالی دشمنان خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با تاکید بر حضور مدیران استانی در بین مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها، اظهار داشت: مدیران کل استانی حداقل هر ماه یک بار بدون تشریفات اداری به شهرستان‌ها برای حل مشکلات مردم سفر کنند و از نزدیک مسائل اجتماعی و اقتصادی آنان را مورد برسی قرار دهند.

امام جمعه دیر با تاکید بر کم شدن فاصله‌ها بین مردم و مسئولان، افزود: استقلال، عزت و خودباوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط جوانان و دانشمندان و مبتکرانی است که با جان و دل در راه عزت این کشور تلاش کردند که باید در همه حال قدردان آنها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر