جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۵۵
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: در کمیته برنامه ریزی تنگستان ۴۲ میلیارد ریال برای عمران شهری اهرم مصوب شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عادل دهدشتی صبح امروز در آغاز عملیات اجرایی ساماندهی کانالهای آبیاری نخیلات اهرم با تاکید بر توجه به توسعه زیرساخت‌های عمران شهری اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های عمران شهری، اهرم مرکز تنگستان در اولویت برنامه‌ها است که در این راستا اعتبارات پروژه‌‌ها افزایش یافته است.

وی از تصویب 42 میلیارد ریال  اعتبار برای پروژه‌های اهرم تنگستان  خبرداد و تصریح کرد: در کمیته برنامه ریزی از محل تملک دارایی سرمایه‌ای، ردیف ارزش افزوده و آلایندگی بیش از 42 میلیارد ریال  به عمران و توسعه شهری اهرم اختصاص داده شده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد:یکی ازمطالبات جدی مردم در شهر اهرم ساماندهی کانالهای نخیلات بود که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه با اعتباری افزون بر 14 میلیارد ریال هستیم.

دهدشتی با تاکید بر  تحقق مطالبات مردم  تصریح کرد: پروژه‌های اجرای و مصوب بر اساس مطاللبات مردم تدوین و اجرایی می‌شود و در این راستا عمران شهری و روستایی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و با شکوه مردم در برنامه‌های ایام الله دهه فجر ترفندهای دشمنان را ناکام گذاشته است تاکید کرد: با حضور با شکوه و حماسی مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دسیسه‌های دشمنان نقش بر آب و خنثی می‌شود .

فرماندار دشتی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر طرح‌های مختلف عمرانی، تولیدی و اقتصادی در  تنگستان مورد بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد افزود: رویکرد تمام پروژه‌ها بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی است و  اشتغال‌زایی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر