جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۶۹
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: طرح میزخدمت به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و بنا به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز پیش از نماز جمعه در مصلاهای جمعه سراسر استان بوشهر اجرا شد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، استاندار بوشهر گفت: براساس پیشنهاد نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز در قالب طرح میز در مصلاها خدمت پاسخگوی مشکلات مردم بودند.

عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: این برنامه فقط به مناسبت دهه فجر اجرا شد و برنامه‌ای برای ادامه آن نداریم زیرا سیاست ما این است که دستگاه‎های اجرایی در محل کار خود پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

وی تصریح کرد:سیاست ما این است که پاسخگویی مدیران در نظام اداری را بیشتر جدی بگیریم.

استاندار بوشهر همچنین با دعوت از مردم به شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهندکرد و برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات خود خواهند افزود.

طرح میز خدمت طرحی است که آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به منظور تکریم ارباب رجوع پیشنهاد داده و بر اساس آن مسوولان استان روزهای جمعه در مصلاها حضور می‌یابند تا بدون تشریفات به خواسته های مردم پاسخ گویند.

پیش از این مسوولان دادگستری استان با حضور در مصلا پاسخگوی مشکلات مردم بوده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر