شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان خبر داد:
به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان در آیین افتتاح بخشی از پروژه های شهرداری برازجان، با تبریک دهه مبارک فجر و قدردانی از حمایت های استاندار، فرماندار و معاونین وی و اعضای شورای شهر گفت: 20 پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر آماده افتتاح و بهره برداری می باشد و امیدواریم این خدمت کوچک، مورد توجه و رضایت شهروندان عزیز قرار گیرد...
کد خبر: ۴۱۰۹۲
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: بخش اول پروژه های عمرانی شهرداری برازجان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان در آیین افتتاح بخشی از پروژه های شهرداری برازجان، با تبریک دهه مبارک فجر و قدردانی از حمایت های استاندار، فرماندار و معاونین وی و اعضای شورای شهر گفت: 20 پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر آماده افتتاح و بهره برداری می باشد و امیدواریم این خدمت کوچک، مورد توجه و رضایت شهروندان عزیز قرار گیرد.

محمدحسن محمدی، اعتبار این پروژه ها را هشتاد و یک میلیارد و 900 میلیون ريال عنوان نمود و افزود: فضای سبز خیابان حمزه سیدالشهداء (پارک خیام) یک فضای بدون استفاده بود که با هزینه ای معادل 2 میلیارد و 500 میلیون ريال به یکی از چشم اندازهای شهری مبدل گردیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه شامل 750 متر سنگ جدول، 3 آبنما، 2100 متر مربع زیرسازی و سنگفرش، 300 مترمربع خاکبرداری و خاکریزی و اجرای نورپردازی زیر تمامی درختان در این مسیر می باشد.

شهردار برازجان، اقدامات انجام شده را حاصل زحمات کارکنان حوزه های عمرانی، اجرایی و خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی شهرداری  دانست و گفت:  یکی دیگر از این طرح ها، احداث خیابان شهید معروفی و گذرهای منشعب از آن است که اعتبار آن 2 میلیارد و 200 میلیون ريال بوده و مساحت کلی آن نیز 5550 مترمربع می باشد.

مهندس محمدی با تشکر از همکاری آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در خصوص زمین چمن مصنوعی وحدت، ابراز داشت: اکثر زمین های چمن مصنوعی در محلات کمتر توسعه یافته احداث شده که امیدواریم امکانات فراهم شده، موجب جلب رضایت مردم شود.

وی افتتاح این سه طرح را به نمایندگی از 20 پروژه عمرانی دیگر دانست و افزود: اعتبار این پروژه، یک میلیارد و 900 میلیون ريال بوده و مساحت آن نیز 1075 مترمربع است.

فرماندار دشتستان نیز در این آیین، از زحمات شبانه روزی مجموعه شهرداری برازجان و همچنین تعامل بین شورای اسلامی شهر و شهرداری تشکر نمود و گفت: همگرایی  ایجاد شده  زمینه ساز خدمات شایسته ای به شهروندان عزیز بوده است.

ارسلان زارع افزود: با توجه به وضعیت اقلیمی منطقه، افزایش سرانه فضای سبز یکی از ضرورت های شهر برازجان است که مدیریت شهری می تواند با برنامه ریزی، جهت افزایش سرانه های فضای سبز، امکانات رفاهی و ورزشی گام های مثبتی بردارد.

وی اضافه کرد: در راستای افق 1400، سعی ما بر این است که با حمایت از شهرداری ها، موقعیت توسعه شهرها را فراهم نماییم. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری برازجان، مهدی نیکنام و نوید متین، رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر برازجان نیز از زحمات خستگی ناپذیر مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

پروژه های شهرداری برازجان که در دهه ی فجر افتتاح شده یا به بهره برداری رسیدند

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر