شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۱۰۴
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر طرح میز خدمت به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی های جمعه سراسر استان اجرا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، استاندار بوشهر روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: براساس پیشنهاد نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر همه فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی در قالب میز خدمت پاسخگوی مشکلات مردم هستند.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: برنامه میز خدمت ویژه دهه مبارک فجر است و سیاست مامبنی براین است که دستگاههای اجرایی در محل کار خود پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

وی بیان کرد: تلاش می شود مدیران دستگاههای اجرایی در راستای اجرای قوانین و مقررات پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

استاندار بوشهر با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری به افتخارات خود می افزایند.

مسئول ستاد نماز جمعه شهر بوشهر نیز گفت: طرح میز خدمت با پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در راستای خدمت رسانی و پاسخگویی به مشکلات مردم در این شهر اجرا شد.

حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی افزود: برهمین اساس در راستای تکریم ارباب رجوع، مسئولان ارشد استان روزهای جمعه در مصلای جمعه استان حضور می یابند و به طور آزاد، مستقیم و بدون تشریفات به خواسته های مردم پاسخ می گویند.

وی تصریح کرد: تاکنون دادگستری و استانداری بوشهر با حضور معاونان و مدیران دستگاههای تابعه برای خدمت رسانی و پاسخگویی به مشکلات مردم در مصلی نماز جمعه این شهر حاضر شده اند.

رکنی اضافه کرد: برنامه میز خدمت به غیر از برنامه ملاقات عمومی استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی است که در طول هفته برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر