جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکر شهر - اسماء بوستانی: تخلیه ی ساختمان شورای اسلامی شهر برازجان با حکم دادگستری، از روز شنبه - 21 بهمن ماه 96 - آغاز شده است...
کد خبر: ۴۱۱۸۲
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰

فکر شهر - اسماء بوستانی: تخلیه ی ساختمان شورای اسلامی شهر برازجان با حکم دادگستری، از روز شنبه - 21 بهمن ماه 96 - آغاز شده است.

نوید متین، سخنگوی شورای شهر برازجان با بیان اینکه ساختمان شورا در حال تخلیه می باشد، به فکرشهر گفت: با توجه به حکم دادگستری و با پیگیری های اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان، ساختمان شورای شهر از روز 21 بهمن ماه 96 در حال تخلیه می باشد.

متین اضافه کرد: با پیگیری های رییس شورا، دفتر جدیدی برای شورای شهر بصورت کرایه و با قراردادی یکساله در نظر گرفته شده شورا در آن محل کار خود را ادامه دهد.

سخنگوی شورای شهر برازجان ادامه داد: آدرس دفتر جدید شورای شهر خیابان فردوسی، نبش کوچه 17 می باشد و از روز شنبه  28 بهمن ماه 96 در دفتر جدید شورا خدمت رسان و پاسخگوی مردم عزیزمان خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر، تخلیه ی محل دفتر شورای شهر برازجان با حکم دادگستری، پس از بالا گرفتن اختلاف این نهاد با اداره ی ورزش و جوانان انجام شده است، تا جایی که ورزش و جوانان برای پس گرفتن ساختمانی که می گفت در واقع «خانه جوان» برازجان و برای استفاده ی سمن ها بوده و نه شهرداری، مجبور به شکایت شده بود؛ شکایتی که نهایتا به نفع سازمان های مردم نهاد برازجان و علیه شورای این شهر، صادر شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر