جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۲۷۸
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۳

فکرشهر: به مناسبت دهه فجر، یک دوره مسابقات دو و میدانی دانش آموزان با نیازهای ویژه به میزبانی آموزشگاه رودکی آبپخش در محل استادیوم امام علی (ع) آبپخش برگزار گردید.

به گزارش فکرشهر، در این مسابقات که 24 بهمن ماه 96 برگزار شد، آموزشگاه های کوثر، تلاش و بهارستان بوشهر، توانا و باغچه بان 2 از برازجان، گل های چغادک، مهر خورموج و جابربن حیان سعدآباد حضور داشتند.

مواد این مسابقات، دو های 100،200 و400 متر، پرتاب وزنه و پرش طول بود که دانش آموزان با نیازهای ویژه در آن به رقابت پرداختند و در نهایت، نتایج زیر حاصل شد:

ـ در دو 100 متر، از مجموع 23 نفر شرکت کننده، مقام اول به رامین مرادی از رودکی آبپخش، مقام دوم به محمد نژاد مرزوق از بهارستان بوشهر و مقام سوم به محمدامین بیگناه از مهر خورموج رسید.

ـ در دوی 200 متر، از مجموع 17 نفر شرکت کننده به ترتیب، رامین مرادی از رودکی آبپخش، محمد امین بیگناه از مهر خورموج و علی صالح روشن از تلاش بوشهر مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

ـ در دوی 400 متر، از مجموع 13 نفر شرکت کننده، رامین مرادی از رودکی آبپخش نفر اول شد، مقام دوم به علیرضا بهروزی از بهارستان بوشهر و مقام سوم به آرش گیسکانی از رودکی آبپخش رسید؛ همچنین در این ماده، امیر حسین وراوی از مهر خورموج چهارم شد.
  به علت محدودیت شرکت ورزشکاران تنها در دو ماده، در این ماده مقامی به رامین مرادی تعلق نگرفت.

ـ در پرش طول با 18 نفر شرکت کننده، محمد نژاد مرزوق از بهارستان بوشهر، اول شد، رامین مرادی از رودکی دوم شد و مقام سوم به بزرگمهر خلیلی از تلاش بوشهر رسید. مقام چهارم را نیز، ذوالفقار تمیمی از توانا برازجان به دست آورد و در این ماده نیز به علت محدودیت ورزشکاران برای شرکت فقط در دو ماده، مقامی به رامین مرادی تعلق نگرفت.

ـ در پرتاب وزنه با 14 نفر شرکت کننده نیز، نفرات برتر به این شرح اعلام شدند: مقام اول محمد امین قوی دل از توانا برازجان، مقام دوم رضا کمالی از مهر خورموج و مقام سوم علی نصاری از تلاش بوشهر. 

به گزارش فکرشهر، این مسابقات با همت اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر، اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش، انجمن ورزش های با هوش میانه استان، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای منطقه آبپخش و به میزبانی آموزشگاه رودکی آبپخش برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر