جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۲۸۰
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: امام جمعه بخش کاکی با بیان اینکه جوانان این بخش از استعداد خوبی برخوردار هستند، گفت: انتظار داریم مسئولین عزیز نیز نگاه ویژه ایی به جامعه جوان منطقه داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد محمدی با اشاره به جلسه اخیر شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دشتی در خصوص مشکل حریم رودخانه مند اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد و مطالبی با اشاره قانون مطرح کردیم که مستند و مورد پذیرش بود که از عنایت ویژه فرماندار مردمی در راستای رفع این مشکل حاد و طرح راهکار در جلسه تقدیر می شود.

وی با بیان اینکه ما به جد خواستار تجدید نظر دقیق ومنطبق با قانون مصوب شده هستیم، افزود: از مدیر عامل آب منطقه ایی استان ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شورای مردم نهاد، بخشدار و جوانان عزیز که پیگیر این موضوع می باشد صمیمانه تقدیر وتشکر می کنم مردم نگران نباشد با قولی که مسئولین دادند حل خواهدشد.

محمدی در پاسخ به این سوال که نشست اخیر با فرماندار شهرستان چه دستاوردهایی داشت گفت: در این نشست درباره مسائل مختلف بخش تعادل نظر شد و فرماندار نیز در توسعه بخش کاکی نگاه ویژه ای دارند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مطرح شد پیگیری و تسریع در شروع به کار مجدد پل مهم کاکی به ساحل بود که ایشان قول خوبی دادند.

محمدی همچنین از مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیر گاز کشی به صنایع شرکت که در راستای ایجاد شبکه گاز رسانی برای مرغداری‌های کاکی مشغول هستند تشکر کرد.

وی بر ضرروت رفع مشکل گاز دامپروران حاضر در روستاهای همجوار کاکی و اماکن مذهبی تاکید کرد و قهرمانی تیم ورزشی فوتسال شاهین بادوله در مسابقات جام حذفی استان تبریک عرض کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: ما جوانان شایسته‌ای داریم از همه جوانان در همه حوزه‌ها علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی حمایت قاطع می کنیم و انتظار داریم مسئولین عزیز نیز نگاه ویژه ایی به جامعه جوان منطقه داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر