جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس از روز دوشنبه هفته جاری با افزایش سرعت وزش باد شمالی در قسمت های جنوبی و مرکزی مواج می شود...
کد خبر: ۴۱۳۶۷
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۶

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس از روز دوشنبه هفته جاری با افزایش سرعت وزش باد شمالی در قسمت های جنوبی و مرکزی مواج می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، نادر شفیع خدایی افزود: با این شرایط دریانوردان باید از تردد غیرضرور در دریا خودداری کنند.

وی ادامه داد: مطابق انتظار با عبور زبانه های امواج ناپایدار از استان بوشهر از صبح امروز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش تند باد لحظه ای بویژه در قسمت های شمالی استان گزارش شده است.

شفیع خدایی اظهار داشت: پیش بینی می شود این شرایط طی امروز نیز تداوم داشته باشد و از فردا از پوشش ابرها در آسمان استان کاسته شود.

وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه ای و گرد و خاک در برخی نقاط پیش بینی می شود.

شفیع خدایی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 14 تا 38 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی به بیش از 50 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

وی ادامه داد: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 60 تا 120 سانتی متر پیش بینی شده که گاهی تا 210 سانتی متر نیز افزایش یابد.

شفیع خدایی گفت: از فردا ارتفاع موج در سواحل شمالی خلیج فارس در استان بوشهر 30 تا 90 سانتی متر و در سواحل مرکزی و جنوبی 90 تا 180 سانتی متر پیش بینی شده که گاهی 210 سانتی متر نیز می رسد.

وی یادآور شد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 04:58 بامداد، مد اول 21: 11، جزر دوم دریا 16:40 و مد دوم ساعت 22:43 خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر