جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، مسئولین شهرستان از نقاط حادثه خیز سه راهی وحدتیه بازدید و تصمیماتی اتخاذ کردند...
کد خبر: ۴۱۳۷۶
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، مسئولین شهرستان از نقاط حادثه خیز سه راهی وحدتیه بازدید و تصمیماتی اتخاذ کردند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری وحدتیه، دراین بازدید که حسین عباسی، شهردار وحدتیه، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین ادارات راه و شهرسازی استان و شهرستان، عبدالحمید کریم آزاد، معاون عمرانی فرمانداری دشتستان، علیرضا رزمجو، بخشدار سعدآباد، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای سرقنات حضور داشتند، بازدید میدانی و بررسی نقطه حادثه خیز سه راهی وحدتیه، مشکلات ترافیکی موجود، راه کارها و ایده های کارشناسی در راستای ساماندهی، تسهیل و ایمنی عبور و مرور،همچنین پیشگیری از بروز تصادفات در این سه راهی صورت گرفت.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه با اشاره به این که این سه راهی و شهر وحدتیه دروازه ورودی استان از سمت استان فارس و مسیرعبور و مرور و محور مواصلاتی مسافرین به شهرگناوه در طول سال خصوصا ایام نوروز است، عنوان کردند تصادفات خونین و اتفاقات مکرر در این نقطه حادثه خیز رخ می دهد و خواستارتسریع در رفع مشکلات موجود گردیدند.

از دیگر خواسته ها و موارد مطرح شده توسط شهرداری و شورای شهر وحدتیه می توان به  احداث تقاطع غیرهم سطح و زیرگذر، تعریض جاده واحداث اتوبان در مسیر سه راهی تا شهر وحدتیه، اجرای پروژه روشنایی در این محور و ایمن سازی راه اشاره کرد.

در پایان مقرر شد با همکاری و تعامل ادارات راه و شهرسازی استان و شهرستان، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه و دهیاری سرقنات، تا قبل از عید نوروز پروژه روشنایی سه راهی تا شهر وحدتیه، اصلاح هندسی و ایمن سازی نقطه حادثه خیز سه راهی وحدتیه اجرایی گردد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر