جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۸۷۳
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴

فکرشهر: فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با متلاشی شدن باند سوخت قاچاق، بزرگترین محموله سوخت قاچاق به میزان ۲۵۵ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در آبهای بوشهر کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ پاسدار ولی الله رضایی‌نژاد در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از تعامل و مشارکت مرزنشینان و ساحل نشینان در اجرای ماموریت دریابانی استان بوشهر اظهار داشت: دریابانی یک مسئولیت بسبار مهمی در جامعه دارد که امنیت و ارامش جامعه با تلاش این سخت کوشان محقق می‌شود.

وی از کشف بزرگترین محموله سوخت قاچاق در آبهای بوشهر خبرداد و بیان کرد:با متلاشی شدن بزرگترین باند سوخت قاچاق، 255 هزار و 500 لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در آبهای بوشهر کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای دریابانی استان بوشهر شناور حامل گازوئیل قاچاق به ارزش 7.6 میلیارد ریال در آبهای بوشهر کشف و سوخت مشکوفه تحویل شرکت نفت فلات قاره شد.

سرهنگ رضایی‌نژاد بیان کرد: خدمه این شناور که تعدادی خارجی و بقیه ایرانی بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان بوشهر شدند.

وی با اشاره به کشف کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در 11 ماه امسال دریابانی استان بوشهر افزون بر 300 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش دارد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف مواد مخدر خبرداد و خاطر نشان کرد: در 11 ماه امسال1.2 تن مواد مخدر توسط نیروهای دریابانی استان بوشهر کشف شد که نسبت به سال قبل بیش از 50 برابر افزایش دارد.

سرهنگ رضایی‌نژاد با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز گفت:یکی از بزرگترین وظایف مرزبانی برقراری نظم و امنیت در قالب آرامش اجتماعی تحت شعار آرامش بهاری با نظم و امنیت  است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر