سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۴۲۰۵۱
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ای درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل استخدامی منتشر کرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، در اطلاعیه سازمان سنجش کشور آمده است: بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی متمرکز دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در تاریخ 1 دی 96 شرکت کرده اند، که کارنامه نتایج اولیه داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. بنابراین داوطلبان هریک از دانشگاههای علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بایست با توجه به نتیجه اولیه (نمرات خام) مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام کنند.  

لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس انتخاب شغل محل مربوطه کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان موظفند براساس موارد ذیل عمل کنند:

-کلیه شرکت کنندگان در آزمون بایستی با مراجعه به سایت دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اطلاعات مربوط به فهرست اولیه شرکت کنندگان مشمول بررسی مدارک، زمان و مکان بررسی مدارک و در صورت لزوم مصاحبه تخصصی را کسب کنند. 

-عدم مراجعه داوطلبان اعلام شده در فهرست اولیه بررسی مدارک در زمان مقرر اعلام شده در سایت دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مربوطه به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

لازم به توضیح است اعلام نمرات خام در کارنامه و کسب حدنصاب به منزله پذیرفته شده نهایی آزمون نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی ، سهمیه‌های استخدامی (ایثارگران و معلولین و...) و حسب مورد کسب امتیاز لازم در مصاحبه، داوطلبان واجد شرایط به ترتیب نمرات فضلی و با توجه به ظرفیت مورد نیاز پذیرفته‌شدگان اولیه مشخص به گزینش معرفی خواهند شد. بدیهی است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

به گزارش سازمان سنجش، واحد پاسخگویی غیرحضوری آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی در سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات است. لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۷/۰۱/۲۶ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۷/۰۱/۲۶ ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر