شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۳۹۰
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: با سرعت عمل پلیس سارقان یک دستگاه خودروی 206 کمتر از 2 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش فکرشهر و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، رهام رضایی اظهار داشت :در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی 206 توسط چند نفر ناشناس، ماموران کلانتری مرکزی بلافاصله به محل اعزام شدند.

 وی افزود: در حین بررسی موضوع فردی به ماموران مراجعه و اعلام کرد در حالی که سوئیچ بر روی خودروی وی بوده برای خرید گل پیاده و به گل‌فروشی مراجعه کرده است که پس از گذشت 20 دقیقه متوجه سرقت خودرو خود شده است .  

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان بیان کرد: در همین خصوص ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کالانتری مرکزی اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که با بررسی‌های صورت گرفته محل تردد سارقان و خودرو مسروقه شناسایی شد، عنوان کرد: سارقان به محض این که خود را در محاصره پلیس مشاهده کردند با انجام حرکات مخاطره‌آمیز و مارپیچ قصد فرار از صحنه را داشتند که با سرعت عمل ماموران خودرو متوقف و هر 2 نفر سارق دستگیر شدند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌بایست به منظور پیشگیری از سرقت خودرو از گذاشتن سوئیچ بر روی خودرو در هنگام پیاده‌شدن حتی برای لحظه‌ای کوتاه نیز خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر