جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۴۵۰
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در سال گذشته پلیس و نیروهای امنیتی موفق به کشف 17.8 تن انواع مواد مخدر در سطح استان بوشهر شده‌اند.

به گزارش فکرشهر از فارس، ارسطو ترکمان‌منش صبح امروز در دیدار با خانواده شهید احمد کره‌بندی، شهید راه مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: شهیدان محمد و احمد کره‌بندی در سال‌های 1362 و 1392 در راه حفظ آرامش و امنیت کشور توسط سوداگران مرگ در عرصه مبارزه با قاچاق موادمخدر به شهادت رسیدند.

وی با اعلام این که امنیت موجود کشور حاصل و مدیون خون شهداست، افزود: موقعیت استان بوشهر در کریدور جنوب مرکز سبب شده که به عنوان محلی برای انتقال موادمخدر توسط سوداگران مرگ شناخته شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر تصریح کرد: پلیس و نیروهای امنیتی در استان بوشهر با رصدهای محسوس و نامحسوس و حضور میدانی در طی 24 ساعته شبانه‌روزی، فضای هر گونه ابتکار عمل را از قاچاقچیان گرفته و استان بوشهر را برای آنها به عنوان یک فضای ناامن برای انجام اقدامات مجرمانه، تبدیل کرده‌اند.

ترکمان‌منش یادآور شد: گواهی عینی این ادعا، کشف 17.8 تن انواع مواد مخدر فقط در یک سال گذشته است که نسبت به سال 95 دارای رشد 96 درصدی است .

وی بیان کرد: البته در این راه 20 شهید و 32 جانباز از اقصی نقاط استان بوشهر تقدیم انقلاب شده که نشان از روحیه شهادت‌طلبی نیروهای انتظامی و امنیتی برای مبارزه قاطع با قاچاق مواد مخدر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر